ב"ימין המאוחד" מגבים את סמוטריץ': "סתימת פיות מכוערת"

ברשימת הימין המאוחד מגבים את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ': "הוא אמר בבירור שצריך לחיות כאן יחד ולהתחשב בכלל הציבור, בכבוד ולא בכפייה"

ברשימת הימין המאוחד בראשות איילת שקד מגבים הבוקר את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בעקבות המתקפה נגדו.

״השר סמוטריץ׳ דיבר אמש בכנס על אמונתו, ובאותה נשימה הדגיש שאינו יכול ואינו מעוניין לכפות אותה על אחרים. מי שהקשיב לדבריו, שמע כי השר אמר בבירור שצריך לחיות כאן יחד ולהתחשב בכלל הציבור, בכבוד ולא בכפייה", אמרו בתגובה למתקפות.

"הלינץ׳ התקשורתי שמתבצע כלפיו כעת הוא סתימת פיות מכוערת של השמאל, ליברמן וחלקים מסוימת בתקשורת, שמונעים משנאת יהדות ומאינטרסים פוליטיים. חופש הביטוי לא שייך רק לצד אחד״, הוסיפו בימין המאוחד.

כזכור, סמוטריץ' אמר בכנס של רבני בית הלל: "כולנו רוצים שמדינת ישראל תנהג על פי התורה וההלכה, אנחנו רק לא יכולים כי יש אנשים שחושבים אחרת ואנחנו צריכים להסתדר איתם".

יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן הגיב בחריפות: ״זה לא יאמן איך פעם נוספת בלי אפילו למצמץ, אנחנו שומעים את השר סמוטריץ' מצהיר שאם זה היה תלוי בו ובחבריו, הוא והם היו מבטלים את החוקים במדינת ישראל וכופים עלינו מדינת הלכה שפועלת רק על פי דין תורה".

"אז יש לנו חדשות בשבילך", הוסיף ליברמן, "לא יהיה לך צורך להסתדר איתנו מכיוון שב-18 בספטמבר תקום פה ממשלה לאומית ליברלית רחבה, בלעדיך ובלי כל מי שמנסה לכפות עלינו מדינת הלכה״.

גם יו"ר "כחול לבן" בני גנץ הגיב: "סמוטריץ' רוצה מדינת הלכה. נתניהו יתן לו אותה תמורת חסינות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *