בימין זועמים: עומר בר לב הלשין למזכירת המדינה על אלימות המתנחלים

השר לביטחון פנים עומר בר לב עורר סערה לאחר שהאשים את המתנחלים באלימות כלפי הפלסטינים ועוד בהלשנה למזכירת המדינה של ארצות הברית, בימין לא חסכו ביקורת

השר לביטחון פנים עומר בר לב עורר סערה לאחר שהאשים את המתנחלים באלימות כלפי הפלסטינים ועוד בהלשנה למזכירת המדינה של ארצות הברית, "פגשתי היום את תת מזכירת המדינה של ארה"ב, הגברת ויקטוריה נולנד. תת מזכירת המדינה התעניינה, בין היתר, באלימות מתנחלים וכיצד ניתן להפחית את המתח באזור ולחזק את הרשות הפלסטינית.", כתב בר לב בטוויוטר וזכה למטח תגובות משורות הימין.

הליכוד מסר בתגובה: "השר לביטחון פנים עמר בר לב שתירץ השבוע פיגועים ״בגלל סיבות אישיות״, משמיץ את ישראל בפגישה מדינית ומדבר על ״אלימות מתנחלים״ במקום על עליית גל הטרור הפלסטיני. ממשלת בנט ממשיכה לרדת מהפסים."

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר בתגובה לדבריו של השר עומר בר לב: "‏שמע, סליחה על הבוטות, אבל אתה פשוט מנוול. מאות אלפי מתיישבים גיבורים סופגים טרור יום יומי ושילמו מחיר דמים יקר ואתה שופך את דמם בנבזות ומשתתף בקמפיין שקרי ואנטישמי שמכפיש אותם כדי לשחק אותה נאור ולמצוא חן בעיניי חבורה של צבועים. תתבייש לך איש קטן. ותודה לאיילת שקד שבזכותה אתה שר."

בתגובה לדברי השר לבטה"פ על "אלימות המתנחלים", ראש מועצת בנימין ישראל גנץ דורש מרה"מ בנט להתנער מדברי הבלע ולהוקיעם פומבית: "בר לב מסית ומתיר את דם המתיישבים וחיילי צה"ל".

ח״כ מעוז מסר בתגובה לדבריו של השר עמר בר לב: ציבור המתיישבים הוא ציבור יקר וחשוב מאוד במדינת ישראל. האמירה הזאת, מתווספת לסדרת אמירות הזויות של השר בר לב ושרי הממשלה האחרים והיא מבטאת את הצורך להפיל את הממשלה הזאת כמה שיותר מהר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *