ביקורת חריפה- שר הכלכלה עמיר פרץ: "המתווה שהציג שר האוצר כץ לוקה בחסר"

ח"כ ברקת: "התכנית שהכינו פקידי האוצר מעוותת ומבזבזת כספי ציבור".

שר הכלכלה עמיר פרץ: המתווה שהציג שר האוצר כץ לוקה בחסר. אעלה היום בישיבת הממשלה הצעה לתקנו כך שיעמוד בסיכומים, ולא יזנח את המעסיקים שפעלו בהגינות, ובשל הגינותם לא זכאים לפיצוי.

שר הכלכלה והתעשייה ח”כ עמיר פרץ התייחס להצהרתו של שר האוצר אמש.

“המתווה שהציג שר האוצר ישראל כץ לוקה בחסר, שכן, הוא מתעלם מההחלטה שהתקבלה בוועדת השרים לטיפול במשבר הקורונה על פי הנחיית ראש הממשלה שקיבל את דרישתי לפיה יוקצו 500 מיליון ש”ח עם אפשרות להגדלתם למיארד ש”ח בהתאם לצורך, לטובת מענקים למעסיקים ששימרו את עובדיהם למרות שהכנסותיהם ירדו בלמעלה מ-25%.

אעלה היום בישיבת הממשלה הצעה לתקן את המתווה כך שיעמוד בסיכומים, ולא יזנח את המעסיקים שפעלו בהגינות, ובשל הגינותם לא זכאים לשום פיצוי”.

כל זאת מצטרף למי שראה עצמו כבר בתפקיד שר האוצר וברגע האחרון נשאר מחוץ לתפקיד ח"כ ברקת שמתח אף הוא ביקורת חריפה מבית על תכנית האוצר: "התכנית שהכינו פקידי האוצר מעוותת ומבזבזת כספי ציבור".

לדבריו, "במקום זאת חייבים לפצות ישירות את העסקים שנפגעו ואת ששת המיליארדים שהוקצו צריך לתת לאזרחי ישראל כדי לעודד צריכה במשק, כך נסייע לעסקים לצמוח ולהחזיר את העובדים לעבודה. זו הוכחה נוספת לכך שאת אגף התקציבים באוצר צריך לפרק ולבנות מחדש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *