בישיבת גיל טוענים: "בחורים עם תסמינים – נשלחו הביתה"

בישיבת באר התורה (גיל) בבית שמש נתגלו כחמישה חולי קורונה בשבוע האחרון בינהם המשגיח ובנו של ראש הישיבה. כעת טוענים בישיבה כי במשרד הבריאות וברשויות לא פועלים להוצאת הבחורים החולים מהישיבה

בישיבת באר התורה (גיל) בבית שמש נתגלו כחמישה חולי קורונה בשבוע האחרון בינהם המשגיח ובנו של ראש הישיבה. כעת טוענים בישיבה כי במשרד הבריאות וברשויות לא פועלים להוצאת הבחורים החולים מהישיבה, וכי בחורים עם תסמינים נשלחו הביתה".

בחורים בישיבה טוענים כי לאחר שבשבת כ-2 בחורים מהישיבה קיבלו תשובות חיוביות, הסתגרו הבחורים בחדרים וחיכו להנחיות. ההנחיות בששו מלהגיע ," לאחר שמספר בחורים החלו לפתח תסמינים הוחלט על בידוד בישיבה. הכל סודר ופתאום הישיבה קיבלה הנחיות שאין אישור לבידוד בישיבה בשום אופן. ושהבדיקות לא יעשו בישיבה אלא כל אחד יעבור בדיקה עצמאית בבית! עשרות בחורים עם תסמינים עומדים נטולי עצות, הבית מלא ילדים וחלקם הורים בקבוצת סיכון .הישיבה עצמה אובדת עצות כיצד ניתן לשלוח בחורים עם תסמינים לצאת מהישיבה", טוען אחד הבחורים.

לדבריו, "ברור שהיקף הנדבקים גדול בהרבה. הרשויות מסרבות להתייחס לאירוע ולבינתים עשרות בחורים מוסיפים לפתח תסמינים".

גורם במשרד הבריאות אומר ל'אקטואליק' כי לא ידוע לו על מחסור במלוניות, וכי משרד הבריאות עוש כל מאמץ לפנות את החולים ואת החשודים למלוניות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *