בית המשפט יכריע: גופתו של הפעוט מברכפלד תנותח?

לאחר כ-24 שעות של דיונים בין גורמי משטרה/פרקליטות/ מכון לרפואה משפטית, הוחלט על ידי הצדדים ללכת לבית המשפט לבקש צו לנתיחת הגופה של התינוק שנחנק למוות אמש בשכונת ברכפלד במודיעין עילית

לאחר כ-24 שעות של דיונים בין גורמי משטרה/פרקליטות/ מכון לרפואה משפטית, הוחלט על ידי הצדדים ללכת לבית המשפט לבקש צו לנתיחת הגופה של התינוק שנחנק למוות אמש בשכונת ברכפלד במודיעין עילית בעת שהותו אצל המטפלת.

המחלקה המשפטית של זק"א תייצג ע"י עו"ד דרור שוסהיים את המשפחה, כך מסר מיכאל גוטווין רכז המחלקה המשפטית.

הפעוט שנחנק למוות אתמול בפעוטון הוא שמעון חיים מושקוביץ, בן תשעה חודשים, בן למשפחה מחסידות אלכסנדר. אביו ר' יצחק בצלאל הוא אברך כולל, ואמו מלכה מזכירה במחלקת רכש בעיריית מודיעין עילית.

בשעה 12:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מדא במרחב איילון על פעוט מחוסר הכרה בפעוטון במודיעין עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר פעוט כבן 9 חודשים במצב קריטי תוך כדי פעולות החייאה.

החובשים הוזעקו למעון בעיר שם גילו את הפעוט ללא רוח חיים.

יצחקי קרוייזר חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה סיפר: "למוקד איחוד הצלה התקבלה שיחה מהמטפלת כי הפעוט נחנק תוך כדי האוכל ואיבד את ההכרה. הגעתי למקום בתוך כחצי דקה מקבלת הקריאה ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ וחובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הפעוט. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד סיפר: "הייתי בסמוך לפעוטון שכשקיבלתי את הדיווח על האירוע והגעתי למקום רכוב על אופנוע. הפעוט היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסיפרו לי שהוא איבד את הכרתו בזמן האוכל. ביצעתי בו יחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ שהגיע במהירות למקום וכוננים נוספים פעולות החייאה והוא פונה במצב קריטי תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים שם הרופאים ממשיכים להאבק על חייו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *