בכירים במוסד מכחישים את את הראיון ל'משפחה': "הוצאה פראית"

סערה גדולה בתקשורת בעקבות כתבה שפורסמה בשבועון החרדי"משפחה" על ראש המוסד יוסי כהן, שכללה ציטוטים שנאמרו לכאורה על ידי כהן בשיחות סגורות, אלא שבכירים במוסד הגיבו בתדהמה

סערה גדולה בתקשורת בעקבות כתבה שפורסמה בשבועון החרדי"משפחה" על ראש המוסד יוסי כהן, שכללה ציטוטים שנאמרו לכאורה על ידי כהן בשיחות סגורות. כהן צוטט מתייחס לעתידו הפוליטי ולמדיניות החיסולים של ישראל, אך בכירים במוסד מכחישים את הפרסום ואמרו כי "מדובר בהוצאה פראית מהקשר".

בכירים במוסד אמרו כי "ראש המוסד יוסי כהן לא התבטא מעולם בפני עיתונאים בנושא כוונותיו הפוליטיות". כן טענו כי ראש המוסד "לא פירט דבר לגבי מדיניות חיסולים ישראלית שקיימת או לא קיימת".

בשיחה אילאיל שחר בגלי צה"ל אמרו אותם מקורבים כי כהן "מעולם לא הביע כוונה להיכנס לפוליטיקה". על הכתבה אמרו: "עיתון 'משפחה' ביקש לעשות עליו כתבה, אבל הוא לא רצה בה ולא יצר אותה".

תחת הכותרת "איש תחבולות" נכתב כי כהן שוקל להתמודד לראשות הממשלה בעתיד, "אני מסיים את תפקידי ב-2020. עוד לא החלטתי אם אני רוצה לעבור לפוליטיקה", צוטט כהן. "אני מקבל ריקושטים רבים על הדיווחים השונים. אנשים אומרים לי שאני יכול להיכנס לנעלי נתניהו. אני בהחלט רואה את עצמי בהנהגה הישראלית גם בעתיד. כל השאר עוד לא ברור".

על הקשרים החמים עם משפחת נתניהו השיב: "לצערי יש כאלה שמדברים על כך שהוצנחתי לתפקיד, זה בדיוק הפוך. עשיתי את כל המסלול מהתחלה ועד הסוף. יתרה מזו, לא הכרתי את ראש הממשלה ורעייתו היכרות אישית עד שמוניתי לראש המל"ל. גם אחרי המינוי, הקשר היה מקצועי נטו. הכנתי את בני הזוג לפגישות שונות וגם אם נוצרה כימיה – לא ידוע לי שזו עבירה גדולה".

כהן התייחס לאפשרות שישראל תחסל את קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה ואמר. "עם כל הכבוד לדברי הרהב שלו, הוא עוד לא בהכרח עשה את הטעות שתכניס אותו למועדון היוקרתי של רשימת המחוסלים הפוטנציאליים של המוסד", אמר כהן לפי הכתבה.

"הוא יודע מצוין שחיסול שלו הוא לא דבר בלתי אפשרי", הוסיף. "פעילותו מוכרת ומורגשת בכל מקום, אנחנו מכירים אותה ונלחמים בה". עוד נאמר בכתבה מפי כהן: "אין ספק שהמערך שהוא הקים מהווה אתגר משמעותי למדינת ישראל".

על מדיניות החיסולים אמר כהן: "אל תצפו שנפרסם את רשימת החיסולים. מתבצעים לא מעט חיסולים, אבל האויב שינה אסטרטגיה. הוא כבר לא ממהר לייחס לנו חיסולים, משיקולים שלו, אבל אם יש מישהו שמחסלים בלי חשבון – אלה אנשי חמאס בחו"ל. מהסוכנים המקומיים עד החבר'ה שמבצעים את הרכש של הנשק שמכוון נגד מדינת ישראל. אנחנו מסירים איומים – לא נוקמים. כל מי שבונה איום יותר משמעותי נגד מדינת ישראל – אנחנו שם".

כהן הוסיף אותן שיחות סגורות שפורסמו בעיתון, "למדינת ישראל אין אינטרס להגיע לעימות עם אירן. מי שחושב ככה, לא מבין איך עובדת מדינה. למדינת ישראל יש אינטרס אחד: לנעול כל אופציה מצידה של אירן להגיע לגרעין צבאי. אנחנו לא רוצים שהשלטון יקרוס, לא מעוניינים לנקום במדעני הגרעין ולא להפציץ בסיסים בטהרן".

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לשלוח לאשפוז את האשכנזי 4

    דחוףףףףףףףףף

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ראש מוסד פוליטי והזוי

    השתן עלה לו לראש.מתבשם מזה שביבי מסמן אותו כיורשו.עוד לא הבין שזו בדיוק הדרך לגיהנום.שרלטן שמקושר לאוליגרכים ומתנהלת בדיוק כמו הבוס מבלפור.מעטלם ראש מוסד לא צלח בחיים הפוליטיים ובטח לא נהנתן ושרלטן

    פיני |
    הגב
  3. שקרניהו יכלא מיד לאחר הבחירות למאסר עולם ללא חנינה כי הוא יותר גרוע מהיטלר.בקרובהמאוד אמצא משרה משאדית מלאה בשכר מכובד בתל אביב יפו רבתי

    השנה אעבוד במשרד ופנינה וגדי יהיו שרים הלוואי אמן סלה

    אקדמאי אב לחמישה חובה לפרסם השם העם |
    הגב
  4. אמצא משרה משרדית מלאה יד נובמבר הנוכחי

    נהנתניהו חכלא השנה לעדור לעשור ויברקן ותמנו ש6ה ימונט ימונו לשרים הלוןאינוכל משאלותי יתגשמו ב2020 אמן

    אקדמאי אשכנזי נאה |
    הגב