בכיר חרדי ל'משפחה': "אין לנו טענות על סער, רק על בנט ושקד"

הבכיר החרדי מוסיף: ״ כיום אנו מבינים שהכל היה מתואם ומתוכנן עם שקד, היא אדריכלית המהלך יחד עם בנט״.

אבי בלום כותב בטורו ב׳משפחה׳: בכירים חרדים שהיו בקשר עם בנט בתקופת המלחמה מספרים – ״כבר באותו ערב שהתחילו הפרעות בנט אמר: זה נכון, עכשיו קשה מאוד וצריך להוריד את הראש אבל אם זה ייגמר מהר – אפשר להרים את הראש בחזרה ולחבור ללפיד״.

הבכיר החרדי מוסיף: ״ כיום אנו מבינים שהכל היה מתואם ומתוכנן עם שקד, היא אדריכלית המהלך יחד עם בנט״.

עוד מבלום בטורו ב׳משפחה׳: הבכירים החרדים אומרים – ״אין לנו טענות לגדעון סער, הוא היה איתנו במו״מ ובדיאלוג, אבל הבין שבנט שורף כל אופציה להקמת ממשלת ימין יחד איתו. בשישי, בנט דאג להדליף לעמית סגל שחודשו המגעים עם לפיד. הכל היה מכוון, כדי לסנדל ולמנוע כל היתכנות לממשלת ימין. הוא היה מוכוון מטרה, לקבל את ראשות הממשלה לשנתיים הראשונות ולפנות את נתניהו מהזירה. בנט ושקד עשו מעשה הונאה, פעלו לטרפד את אופציית סער וניהלו במקביל מו״מ עם לפיד״. .

ראשי המפלגות החרדיות לאבי בלום ב׳משפחה׳ – ״שוחחנו עם השר המיועד אלקין, הוא הופתע לשמוע כי החרדים לא מתכוונים להיכנס בשלב השני לקואליציה. גילינו שבנט ושקד מכרו להם שרגע אחרי הדחת נתניהו, הם יוכלו לעשות איתנו עסקים והחרדים מצטרפים. הם חשבו שאנחנו נהיה התחליף לרע״מ, אז יש לנו חדשות בשבילם, זה לא יקרה! לא נוריד את הראש ולא נחניף להם. לא נשכח את ההונאה הגדולה ומועצות גדולי וחכמי התורה יביעו את דעתם בצורה הברורה ביותר נגד מי שישתף איתם פעולה״. .

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *