בכנס החירום של ויז'ניץ מרכז: החסידים התחייבו ל-200 מיליון

תיעוד מהדינר הענק של ויזניץ מרכז שהתגייסה למען בניית המוסדות. הצלם יהושוע פרוכטר מגיש תיעוד

פחות משבוע לאחר הכרזתו של הרבי על הקמת בית מדרש ענק לרווחת הציבור התכנסו המוני חסידי ויזניץ מכל רחבי הארץ באולמי כתר הרימון לדינר ענק שהופק בזריזות ובו הצהירו החסידים על שותפותם והתחייבותם לבניית בית המדרש.

עוד במהלך השבוע נכנסו לחדרו של האדמו"ר קבוצת אנשי נדל"ן ויזניצאים, שהכריזו על הרמת תרומה של מעל מיליון ש"ח כל אחד.
לקראת סוף השבוע טס האדמו"ר לגיאורגיה שם התקיימה מסיבת תה עם נגידים לטובת המרכז העולמי.

כאמור, התכנסו כלל חסידי ויז'ניץ, לערב רתימה ראשונית, בערב הוצגו תוכניות בית המדרש והמרכז העולמי, שישתרע על פני כ 16 אלף מ"ר, ויהווה אבן שואבת לכלל חסידי ויזניץ בארץ ובעולם.

בהמשך הוצגו תוכניות גיוס הכספים, החל בתרומה אישית גבוהה אך בהוראת קבע אישית בסכומים נמוכים שיתפרס על פני כ 10 שנים, במקביל להתרמת המונים וגיוס כספים מנדיבי לב.

שיאו של הערב שנוהל ע"י ראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש היה הרגע המכונן בו נחצה רף המאה מיליון ש"ח, זרמי שמחה וריקודים החלו באולם, תחושה מסירות נפש ואהבה נמהלו ברגע אחד, למראה המסע הענק שהצביע על מאה מיליון ש"ח, ההפתעה הגדולה הגיע מנגידי החצר שהרימו תרומות שהגיע לכ 40 מיליון ש"ח מסך ההתחייבויות.

בסיומו של הערב, יצאו כלל החסידים בריקודים, בתקוה תפילה וציפיה שיזכו לראות נבנים בהבנותו, בית המקדש מעט שנבנה מאש הלבבות.

יש לציין כי הרבי ביקש מכל חסיד שיכול, שיביא מיליון שקל, ואף להוציא את הכסף על חשבון בני הבית. דיווחים שגרמו לתגובות זועמות ברשתות החברתיות מצד גולשים רבים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *