בלב שכונת בית ישראל החרדית: הצעיר הפעיל מעבדת סמים

צעיר בן 20 נעצר בנתב"ג בחשד שהפעיל מעבדת סמים בליבה של שכונת בית ישראל החרדית בירושלים 

עם שובו לארץ – נעצר בנתב"ג צעיר בשנות ה- 20 בחשד שהפעיל מעבדת סמים בליבה של השכונה החרדית בירושלים בית ישראל, עליה פשטו השוטרים ותפסו כ- 26 ק"ג סמים מסוכנים. מעצרו הוארך הבוקר במסגרת הצהרת תובע כנגדו.

מדוברות המשטרה נמסר כי לפני כחודש, בתאריך ה- 16.12.18, פשטו שוטרי משטרת ישראל על מחסן בשכונת בית ישראל בירושלים בעקבות מידע שהתקבל אודות הפעלה של מעבדת סמים מסוכנים במקום.

בחיפוש שערכו נתפסו כ- 26 ק"ג סמים מסוכנים מסוג 'קנאביס', ציוד ואמצעים שונים לגידול.

חוקרי המשטרה פתחו בחקירה סמויה שהביאה לאיתור זהותו של חשוד, צעיר בשנות ה- 20 תושב מעלה אדומים, שעפ"י החשד שכר את המחסן בליבה של השכונה החרדית בתוך בניין מגורים והפעיל את מעבדת גידול הסמים המסוכנים למטרת סחר והפצתם בקרב תושבי האזור וירושלים בכלל.

במהלך סוף השבוע, עם שובו של החשוד לארץ, הוא נעצר ע"י השוטרים בנתב"ג והובא לחקירה במשטרה בחשד לגידול, סחר והפצה של סמים מסוכנים.

הבוקר, הוגשה כנגד החשוד הצהרת תובע ומעצרו הוארך ע"י בית המשפט עד לתאריך 16.1.19, בו צפויה הגשת כתב האישום נגדו.

במשטרה ציינו: "פעם נוספת אנו עדים לחשוד המנסה להפעיל מעבדת סמים מסוכנים במקום שאמור להיות נסתר מעיני המשטרה בתוך מחסן ובליבה של שכונה חרדית, אך היכולות של המשטרה בשטח אשר מתחברות יחד עם הפעילות המודיעינית הנרחבת שמבוצעת ברחבי העיר, תחשוף ותביא לתפיסתן של מעבדות הסמים בכל מקום אשר יוקמו, וכמובן למיצוי מלוא חומרת הדין עם החשודים".

צילומים: דוברות המשטרה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *