בלגנץ: חילוקי דעות בצמרת 'כחול לבן'

על פי הדיווח בערוץ 13, אנשיו של יאיר לפיד מתקוטטים עם אנשיו של בני גנץ זאת בעקבות הירידה בסקרים, כמו גם חילוקי דעות בין הצדדים.

לאחר שהיה נראה כי אנשי המפלגנץ מאוחדים כמו זוג בירח דבש, כעת ניתן להבחין בחריקות הראשונות של השידוך בין הצדדים.

על פי הדיווח בערוץ 13, אנשיו של יאיר לפיד מתקוטטים עם אנשיו של בני גנץ זאת בעקבות הירידה בסקרים, כמו גם חילוקי דעות בין הצדדים.

באחת הישיבות שהתנהלו לאחרונה במפלגה: אנשי יש עתיד אמרו לאנשי גנץ שקמפיין הבחירות "לא חד ואינו אפקטיבי". בתגובה לכך, אמרו אנשי גנץ לאנשי יש עתיד כי "הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם". יחד עם זאת, במפלגת כחול לבן מזימים את הטענות: "יש יחסים מעולים ועבודת צוות בין המנהיגים ובין היועצים וניתן לראות את התוצאות בשטח – תוך זמן קצר הפכה כחול לבן למפלגה הגדולה ביותר", נמסר.

בין מועמדי המפלגה הבכירים, קיימים חילוקי דעות מהותיים, מבחינה מדינית-ביטחונית, דוגמה לכך ניתן למצוא בראיון שהעניק ח"כ יאיר לפיד ל-YNET שם אמר כי "אני מאמין שבסוף, בהיפרדות מהפלסטינים, נגיע לשתי מדינות. אני חושב שההיפרדות מהפלסטינים תהיה דרך שתי מדינות". גם ח"כ עפר שלח ממפלגת יש עתיד, אמר בריאיון לאילנה דיין בגל"צ כי "בסופו של דבר זה בוודאי יביא לשתי מדינות, אין רעיון אחר חוץ מרעין שתי המדינות. עכשיו, אם אני צריך לטובת אחדות הפעולה הזאת, לוותר על שתי מילים, אני אוותר על שתי מילים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *