בליכוד זועמים על לפיד: לא תיאם פגישות עבור נתניהו

ח"כ יואב קיש מהליכוד פנה למשרד החוץ בתלונה שלא תיאם פגישות מדיניות עבור ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עם פוליטיקאים אמריקנים שביקרו בישראל. במשרדו של לפיד השיבו: "המשלחות כלל לא הביעו עניין בפגישה עם נתניהו".

ח"כ יואב קיש מהליכוד פנה למשרד החוץ בתלונה שלא תיאם פגישות מדיניות עבור ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עם פוליטיקאים אמריקנים שביקרו בישראל כפי שמקובל בחוק. במשרדו של לפיד השיבו: "המשלחות כלל לא הביעו עניין בפגישה עם נתניהו".

הליכוד מסר בתגובה: "ראש הממשלה לשעבר נתניהו מקיים שיחות ופגישות מדיניות בשגרה, שלא באמצעות משרד החוץ, מפני שהוא מתנגד למדיניות ״אין הפתעות״ המסוכנת שמוביל יאיר לפיד ולהתחייבות של בנט לממשל האמריקני שלא לבקר פומבית את הסכם הגרעין המסוכן עם איראן. נתניהו פעל אחרת כשביטא את התנגדותה של ישראל בקול רם וברור, בתוך פגישות מדיניות ומחוצה להן, וכך ימשיך לנהוג למען ביטחון ישראל והבטחת עתידה."

מלשכת שר החוץ לפיד נמסר בתגובה לטענות נתניהו כי משרד החוץ לא מתאם לו פגישות עם משלחות זרות: "לצערנו לאחר שבדקנו שוב, המשלחות כלל לא הביעו עניין לפגישה עם יו"ר האופוזיציה נתניהו ולכן גם לא נדרשנו לתאם פגישה שכזו" :

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *