בליכוד חושדים שנתניהו חותר לעסקה: לא היה צריך לתקוף את אמסלם

בליכוד סבורים שנתניהו חותר לעסקה עם הפרקליטות

זעם בליכוד על נתניהו שגינה את דברי אמסלם: "העדיף את השיקולים המשפטיים שלו".

במפלגת הליכוד זועמים הערב  על יו"ר המפלגה בנימין נתניהו לנשיאת ביהמ"ש העליון, ועל הביקורת החריפה שהעביר על ח"כ דוד אמסלם, כך מפרסמת דפנה ליאל.

גורמים בליכוד אמרו ל-N12 כי נתניהו העדיף את השיקולים המשפטיים שלו, על פני האינטרסים הפוליטיים של המפלגה.

אמש האשים אמסלם את חיות בגזענות כלפי מזרחים. "אמרתי לחיות כי דבריו של חבר הכנסת דודי אמסלם אינם מקובלים עליי, אינם משקפים את עמדתי ונאמרו שלא בידיעתי", אמר נתניהו מוקדם יותר היום.

במפלגת הליכוד כעסו על דבריו של נתניהו וההערכה היא שנתניהו "הגן" על הנשיאה חיות כחלק מניסיון לטהר את האווירה הציבורית שנוצרה סביבו. ויכול להיות שגם נתניהו מתכנן להגיע לעסקת הטיעון עם הפרקליטות, עסקה שלא הבשילה בגלל הביקורת על הפרקליטות שנותנת פרס לנתניהו שרדף את מערכת המשפט.

ח"כים במפלגת הליכוד אמרו ל-N12 שנתניהו עשה נזק למאבק. "בדמוקרטיה אין שום גורם שהוא חסין מפני ביקורת, אבל הביקורת חייבת להיות עניינית, לגופו של עניין ולא לגופו של אדם", הודיע נתניהו מוקדם יותר היום לאחר ששוחח עם הנשיאה חיות. "הניסיון הציני של בעלי עניין לייחס לי את דבריו של ח"כ אמסלם ולעשות משקר הון פוליטי הוא מגוחך, בפרט על רקע קריאתי להקמת ועדת חקירה ממלכתית שתמנה הנשיאה חיות, כדי לבדוק את פרשת הריגול החמורה של המשטרה נגד אזרחי ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *