בליכוד חוששים שבנט כבר סגור עם לפיד

יותר מידי רמזים מלמדים על כך שבנט חותר מאחורי הקלעים לממשלת שינוי

יותר מידי רמזים מלמדים על כך שבנט חותר מאחורי הקלעים לממשלת שינוי, אמנם בליכוד שיפרו לו את ההצעה, אך ביש עתיד הבהירו לו הערב כי ההצעה שיכהן כראשון ברוטציה עדיין תקפה. ‏בימינה העבירו הערב הנחיה *לפעילים* במפלגה שתומכים בהקמת ממשלת שינוי: ״לא להתראיין בתקשורת ולא לדבר עם אף אחד בלי אישורים״.

גם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר הזדעק הערב בראיון ליונית לוי והביע חשש כי בנט כבר סגור עם לפיד. "לצערי נרקמת פה ממשלת שינוי בראשות בנט ולפיד יחד עם העבודה ומרצ.", אמר וביקש מסער להצטרף לממשלה בראשות נתניהו.

במקביל, לפיד נפגש היום עם מיכאלי וגנץ אבל החזית הקשה והמעניינת יותר היא זו שמתנהלת מול גדעון סער ונפתלי בנט. שם הדברים זורמים לאט יותר וקשה יותר. לפיד יבקש בשלב ראשון לוודא שהם בשלים לרעיון של ממשלת שינוי על כל המשמעויות ובשלב השני והחשוב יותר: שיש להם סיעה להביא איתם.

בנט העביר ללפיד מסר לפיו אם ישוב לשולחן המו״מ זה ״כדי לסגור״ לדברי בנט ״אין טעם בשיחות סרק״ לכן ימינה לא תשתתף מחר בשיחות.

בינתיים, ח״כ אביר קארה מוביל קמפיין משמעותי לחזרה למתווה הקמת ממשלת שינוי. קארה משכנע ח״כים ופעילים במפלגה שיסכימו לתמוך בהקמת ממשלה עם גוש מתנגדי נתניהו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *