בליכוד תוקפים את ליברמן: "דוחף לממשלת מיעוט עם הערבים"

"הוא סותר את עצמו – הוא אומר דבר והיפוכו ותומך במתווה הנשיא אבל אומר לוותר על הגוש כלומר – מתווה הנשיא עם מפלגות חרדיות. אבל לוותר על הגוש זה בלי מפלגות חרדיות", תקפה רגב את יו"ר ישראל ביתנו.

בליכוד תוקפים הבוקר את ליברמן על התנאים שהציב להקמת ממשלת אחדות ועל הדרישה מנתניהו לפרק את הגוש. בתוכנית "בוקר טוב ישראל" בגל"צ טענה השרה רגב: "ליברמן דוחף לממשלת מיעוט שמאל בתמיכת מפלגות ערביות שזו ממשלה מסוכנת לישראל".

"הוא סותר את עצמו – הוא אומר דבר והיפוכו ותומך במתווה הנשיא אבל אומר לוותר על הגוש כלומר – מתווה הנשיא עם מפלגות חרדיות. אבל לוותר על הגוש זה בלי מפלגות חרדיות", תקפה רגב את יו"ר ישראל ביתנו. "אני מקווה שליברמן יתעשת ויקבל את מתווה הנשיא שלא שולל אף סקטור בחברה הישראלית", הוסיפה.

ח"כ דודי אמסלם, אמר דברים ברוח דומה, בריאיון לתוכנית "קלמן ליברמן" ברשת ב' תקף את ליברמן. "אסור שנוותר על הבלוק. לא נזנח את החרדים", אמר. "ליברמן מתחילת הדרך בעצם אמר את אותם דברים פחות או יותר. אם הוא חושב שנכון לישראל להקים ממשלה עם טיבי ועודה, שיעשה את זה כבר הבוקר. אנחנו לא נפרדים מהבלוק. אין אופציה כזאת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *