בלי בושה: שערי מחנה ההשמדה אושוויץ בקמפיין מר"צ

אחרי "סרטון הקברים" של הליכוד, הבוקר התפרסם סרטון תעמולה בה נראים שערי מחנה ההשמדה אושוויץ בתעמולה של מר"צ לצד הכיתוב: "מרצ קוראת לסיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית". צפו

אחרי "סרטון הקברים" של הליכוד, הבוקר התפרסם סרטון תעמולה בה נראים שערי מחנה ההשמדה אושוויץ בתעמולה של מר"צ לצד הכיתוב: "מרצ קוראת לסיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית".

הסרטון שהופץ הבוקר כבר נמחק. גורמים במפלגה אמרו לחדשות Online כי הסרטון הופק בידי משרד הפרסום בערבית ששכרו מנהלי הקמפיין וכי הוא לא אושר על ידי הגורמים הרלוונטיים כפי שנהוג בדרך כלל
"ברגע שנחשפנו אליו הוא הוסר מכל הרשתות החברתיות ומהאתר של מרצ, הפסקנו את העבודה עם המשרד", הסביר הגורם.

במרצ בודקים אם מדובר בטעות שנעשתה בתום לב על ידי משרד הפרסום או שמא מדובר בחבלה מכוונת של אחד העובדים במשרד. "יש אפשרות ששילוב התמונה נעשה בזדון", אמר גורם במפלגה לחדשות Online.

מנהל הקמפיין של מרצ מסר בתגובה: "מדובר באימג' שלא אושר ולא עלה על דעת קמפיין מרצ. אנחנו מנסים לברר מי ומדוע שתל התמונה בסרטון שלא עבר את נוהל האישור של חומרי הקמפיין, שעוברים אישור אישי שלי. אנו מקיימים הליך בדיקה האם מדובר בטעות תמימה או שמדובר בחבלה מכוונת בקמפיין מרצ. מרגע שידענו על קיומו של הסרטון הוא הורד מיידית מהאוויר ומשרד הפרסום הושעה עד לבירור העניין. צר לנו שיש מי שמשתמש בזכרון השואה על מנת לפגוע במרצ".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. .....הֵמָּה, "כָּרְעוּ וְנָפָלוּ;" וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד. הַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ.

    מהנעשה והנשמע בכת לב טהור

    שבוע סוער של חדשות סיפור המתח בהמשכים שמגישים חברי הכת ההזויה "לב טהור" ובראשם הליצן, המחלל השבת, הנעצי, עוכר ישראל, והכופר בדברי חז"ל נחמן הלברנץ שר"י ושותפו נחום יעקב וויינגרטן שר"י.

    יום א', מגיעה לארה"ב חיה שרה מלכא (וויינגרטן) גרושתו של מחלל השבת מרדכי יואל מלכא (הנהג החוטף בחטיפה שנעשתה בשבת חנוכה האחרון). היא מתאכסנת יחד עם אח בעלה לשעבר חיים צבי מלכא בבנין בית המדרש ותיקין בבארא פארק. דרך אגב המקום הפך למקום המקלט והמשרד הראשי של אנשי לב טהור בניו יורק.

    יום ב', חיה שרה מלכא מגיעה לבית המשפט לעניני משפחה ומנסה לספר שקרים וכזבים לשופט כי צריך לקחת את ילדיה של הגב' טלר, בעזרת ה' השופט פוקד להוציאה מאולם בית המשפט.

    יום ג', יחזקאל משה מלכא גיסו של הארכי-טרוריסט ומחלל השבת הכופר נחמן הלברנץ וחתנו של שלום אלטר נעצר ע"י הרשויות.

    יום ג', עורכי הדין של יעקב חיים רוזנר הגישו בקשה לשחררו בערבות של שני מליון דולר. בית המשפט החליט לאור ההאשמות הכבדות לא לקבל את בקשת השחרור בערבות בשום אופן – הוא ימשיך לשבת בכלא יחד עם שאר העצורים עד למשפטו.

    יום ד', האשמות חמורות ביותר הכוללים נסיון לחטיפה ונסיון לרצח איום ברצח ועוד מוגשים נגד יחזקאל משה מלכא ונחום יעקב וויינגרטן, כפי הנראה הם עתידים לבלות שנים רבות בכלא. האף בי איי עקב אחריהם והאזין לשיחותיהם במשך השבועות האחרונים וזו התוצאה.

    בחופף לאישומים נגד יחזקאל משה מלכא הצהיר התובע כי נוספו עוד אישומים כבדים כנגד הרוצח, הגזלן, הרודף כבוד, חולה נפש, נחמן הלברנץ ימ"ח ושותפיו הכוללים איום ברצח ותכנון חטיפה נוסף, על פי כתב האישום נחמן הטיפש התקשר מבית כלאו לאחותו הרבנית החשובה מרת טלר תחי' ואיים עליה כי באם בתוך שתים עשרה שעות היא לא תתן מרצונה הטוב את ילדיה לשליחיו היא תחוסל, והוסיף כי אינו מפחד מרשויות החוק וכי הוא "ימסור את נפשו" על כך. {על נחמן אמרו החכמים כשטיפש זורק אבן לבאר אלף חכמים לא יוכלו להוציא אותה} ודו"ק.

    בעקבות שיחות הטלפון של אנשי לב טהור בו הם חוזרים שוב ושוב כי "ימסרו נפשם", החליטו הרשויות להעביר את עצורי לב טהור לבידוד מחשש להתאבדות של ממש.

    יום ד' נודע שבשבוע שעבר ילד נפטר במחנה לב טהור בגוטמלה, אנשי הכת מכחישים כרגע אבל ברור כשמש שההכחשות נובעים מפחד חקירת הרשויות.

    יום ד', כמה בני משפחת רוזנר בארה"ב מגיעים לביקור במחנה לב טהור בגוטמלה, עדיין אין פרטים ברורים מה הייתה מטרת הביקור.

    יום ד' לפנה"צ התקיימה ישיבה מיוחדת כאן בארץ בין נציגי משרד הרווחה לשגריר גוטמלה בענין לב טהור.

    כותרות קצרות – הנהלת לב טהור החליטה לנסות בכל דרך להפליל את העסקנים המסייעים לגב' טלר ולשאר פליטי הכת ולסבכם עם רשויות החוק בארה"ב – שלום אלטר ואברהם דינקל קיבלו הבטחה מהנהלת לב טהור כי יקבלו חזרה את נשותיהם בתנאי שייסייעו בענין – שוב נעשה נסיון להשתיל מאנשי לב טהור בתוך קהילת הגרים בגוטמלה סיטי כדי לקבל מידע בזמן אמת – אוריאל גולדמן דובר לב טהור שב לגוטמלה אחרי שהיה של כמה חודשים בארה"ב – יואל מלכא ואשתו (ביתם של משפחת חיון מאלעד) נענשו בהפרדה ובלקיחת ילדיהם כעונש על כך שמכתב האם זלג החוצה ובו היא כותבת טענות כנגד מאיר רוזנר – פנחס פדר מאנשי לב טהור לשעבר נחקר בשבועות האחרונים באף בי איי וכפי שנשמע הוא משתף פעולה עם הרשויות – נחום יעקב וויינגרטן משוחח לילה לילה עם נשות הקהילה ומכינם ל"מסירות נפש" כלשונו, כפי שמסרה אחת מנשות הקהילה ההחלטה היא כי באם יפרצו הרשויות למחנה הנשים צריכות לשחוט את הילדים "על קידוש השם" רח"ל, והם נחשדים שיעשו כך, ויהרגו את הילדים!!! ואח"כ את עצמם ח"ו.. כמו שנעשה בכל כת בעולם!!!

    אנו כאן בקו חדשות לב טהור נמשיך לדווח על כל התפתחות…..

    חלק ב' |
    הגב
  2. אֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם ד' אלוקינו נַזְכִּיר. והַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ.

    הדרמה בכת המסוכנת נמשכת: איש ‘כת לב טהור’ – האכזר יחזקאל משה מתתיהו מלכה שר”י נעצר אתמול על ידי אנשי אכיפת החוק הפדרלית. האישומים נגדו יחד עם פרטים נוספים יפורסמו בקרוב, כך מדווח האתר Yeshiva world news. המעצר הזה של יחזקאל מלכה מצטרף למעצרים נוספים שבוצעו נגד אנשי הכת, עליהם דיווחנו בעבר.

    כזכור, כפי שדווח ב’בחדשות’, שלושת מנהיגי הכת של ‘לב לא טהור’, הוסגרו לפני שלושה חודשים לארה”ב על ידי הרשויות המקסיקניות בשיתוף עם ה-FBI.

    בנוסף, בס”ד נעצר אהרון רוזנר בניו יורק במוצ”ש שעבר, והובא בפני שופט, שהאריך את מעצרו ללא יכולת להשתחרר בערבות. גם שלושת החוטפים האחרים הובאו בפני שופט.

    אלו מכת ‘לב טהור’ בהם: בנו של ראש הכת ימ”ח שהלך לעולמו – נחמן ארז הלברנץ, מאיר רוזנר שר”י, ויעקב רוזנר שר”י, שלושתם הוסגרו ממקסיקו על ידי רשויות הגירה המקסיקניות.

    בנוסף דווח כי חלק מהשותפים לחטיפה, הם חסידים הרשעים מחללי שבת קודש מניו יורק, שיחקרו גם הם, ועשויים לשתף פעולה עם החקירה, בתקווה שיביאו להפללת כלל הנאשמים, וכאמור אתמול נעצר אחד מהם.

    התובע ג’אופרי ברמן אמר בהצהרה לתקשורת לאחר מעצרם: “הנאשמים עסקו בחטיפה מפחידה של שני ילדים באמצע הלילה, בליל שבת קודש, לקחו את הילדים במעבר לגבול למקסיקו, זה כולל חילול שבת בפרהסיה!!!! למרבה המזל הילדים נמצאו בריאים ושלמים לאחר שלושה שבועות, המסר שלנו – FBI, שאם אתה מעורב בחטיפת ילדים בסופו של דבר אנו נמצא אותך, ונביא אותך למשפט צדק”.

    אהרון רוזנר שר”י בן 45 מברוקלין, ניו יורק, מאיר רוזנר שר”י ימ”ח וכו’ בן 42 מגוואטמלה, יעקב רוזנר שר”י 20 מגוואטמלה, ונחמן הלברנץ ימ”ח וזכרו שר”י בן 36 מגוואטמלה, מואשמים בחטיפה בשבת קודש, ועל פי החוק הם יכולים לקבל מאסר עולם ולסיים את חייהם בכלא, אך את זה יקבע השופט בתיק החטיפה. כך על פי פרסום באתר של התובע המחוזי.

    מאיר רוזנר שר”י ושאר העצורים מואשמים בחטיפתה של יאנטה טלר בת ה-14 ואחיה חיים בן ה-12. שניהם נכדיו של המנהיג המנוח שלמה הלברנץ, ילדיה של בתו שרה טלר תחי’, שנמלטה מהכת.

    החטיפה אירעה בליל שבת לפני שלושה חודשים, בעיר וודרידג’ שבאפ סטיט נוי יורק, הם נראו נכנסים לרכב בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר בשבת, ומשם הם נסעו עם החוטפים למקום לא ידוע.

    בהמשך נודע כי הילדים החטופים עזבו את ארה”ב מיד לאחר החטיפה, דרך שדה תעופה הממוקם ליד סקרנטון, פנסילבניה. הם לוו באיש שזהותו לא פורסמה, וטסו למקסיקו סיטי תוך חילול שבת.

    גם נודע, כי הילדים והמלווה שלהם, טסו כשהם מוסווים בבגדים מוזרים, שנרכשו רק ימים ספורים קודם לכן, כולל בגדים עם “לוגו של ספיידרמן”. הבגדים נרכשו בסייקאוס, ניו ג’רזי, על ידי שני גברים חסידים, הבגדים הלא שגרתיים לחרדים, נרכשו בכוונה תחילה, כדי שלא יגלו כי הם ילדים חרדים חטופים.

    בנוסף דווח כי אהרן רוזנר שר”י הוא זה שנהג הרכב בליל שבת עם הילדים החטופים, מהמקום בו נחטפו לעבר שדה התעופה וכל זאת בעצם יום השבת, זה חילול שבת של ממש.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב