בלי נציג לכסא רחמים: הכירו את רשימת 'יהדות התורה'

בשעה 16:30 תוגש רשימת 'יהדות התורה המאוחדת' לועדת הבחירות המרכזית של הכנסת. אלי ישי נדחק בחוץ כאשר לא ברור האם יקבל תפקיד כפיצוי

בשעה 16:30 תוגש רשימת 'יהדות התורה המאוחדת' לועדת הבחירות המרכזית של הכנסת. ובכן, למרות מגעים בין אלי ישי ליהדות התורה, אלי ישי לא שובץ ברשימה ולא ברור האם גם יקבל תפקיד של שר בתמורה לתמיכת כסא רחמים.

אנשי הרב מאזוז ביקשו להציב את דוד אוחנה, נציג דגל בטבריה במקום ה 10 במקומו של אליהו ברוכי, וזה במטרה לגייס קולות ספרדים – אך אוחנה נדחק למקום ה-12.

.להלן סדר הרשימה:1. יעקב ליצמן 2. משה גפני 3. מאיר פרוש 4. אורי מקלב 5. יעקב טסלר 6. יעקב אשר 7. ישראל אייכלר 8. יצחק פינדרוס 9. אליהו חסיד 10. אליהו ברוכי 11. בנימין הרשלר 12. דוד אוחנה.

סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן מסר בתגובה: "יהדות התורה מגיעה להגשת הרשימות באחדות מלאה ובשיתוף פעולה בין כלל הסיעות. מטרתנו לשכפל את ההישג הגדול שהבאנו בבחירות האחרונות ואף להגדיל את כוחנו. האתגרים עצומים והסכנה רבה נוכח האפשרויות להביא לפגיעה בציבור החרדי ובזכויותיו. אנו בטוחים שיהדות התורה חזקה היא ערובה לשמירה על ערכי הדת ומסורת ישראל".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני מסר: "יהדות התורה מגיעה למערכת הבחירות באחדות מלאה כאשר המטרה שלנו היא ברורה – עשרה מנדטים!.
יהדות התורה בשונה מכולם מתבלטת בעובדה שהעיקר אצלנו הוא עיקר והטפל הוא טפל. אנו מתמקדים בנושאים החשובים באמת לטובת אזרחי ישראל. כאשר היעד הוא לשמר את מדינת ישראל כמדינה יהודית ולהפסיק את האפליה בין הקבוצות השונות בציבור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *