בלשכת נתניהו סירבו לקבל את מכתב היועמ"ש

היועץ המשפטי לממשלה מסר בתשובתו, כי הוא רואה חשיבות רבה בקיום הליך השימוע, וכפי שנמסר לא אחת – ככל שההליך אכן יתקיים, בכוונתו לקיימו בלב פתוח ובנפש חפצה. אך פרקליטי נתניהו סירבו לקבל את המכתב

היועץ המשפטי לממשלה השיב לפניית סנגוריו של ראש הממשלה מערב יום הזיכרון, שבה הודיעו כי מרשם מעוניין בקיומו של שימוע והציגו בקשות שונות בנוגע לחומרי החקירה. היועץ המשפטי לממשלה מסר בתשובתו, כי הוא רואה חשיבות רבה בקיום הליך השימוע, וכפי שנמסר לא אחת – ככל שההליך אכן יתקיים, בכוונתו לקיימו בלב פתוח ובנפש חפצה.

ציין כי לפני זמן קצר הגיע שליח מטעמנו  למשרדו של עו"ד תל-צור, אך במשרד סרבו לקבל את מכתבו של היועמ"ש ואת חומר החקירה שצורף לו.

"סירוב זה הינו תמוה", נמסר מהיועץ, "בנסיבות אלה, שוגר המכתב אל עורכי הדין גם באמצעות דוא"ל.

היועץ המשפטי ישקול את צעדיו בהתאם.

במכתבם ביקשו הסנגורים כי ייקבע לוח זמנים חדש לקיום השימוע, התואם את הערכתכם באשר לזמן הדרוש לשם היערכות הולמת להליך.

לעניין זה היועץ המשפטי לממשלה הבהיר כי קיים קושי רב בטענה בדבר היקף חומרים גדול או בדבר הזמן הרב הדרוש ללימודו, שעה שהיא נטענת ממי שבחר משך תקופה כל כך ארוכה שלא לקבל את חומר החקירה ולהתחיל לעיין בו.

עם זאת, מובן כי הסנגורים רשאים לבקש בקשות שונות בקשר להליך השימוע, והדברים יישקלו לגופם בשים לב למכלול הנסיבות, כפי שנעשה על ידי התביעה הכללית כדבר שבשגרה.

לשם קידום הליך השימוע בתיקי החקירה הנדונים, ביחס לכל אחד מהחשודים, הועתקה ליבת חומר החקירה שנאספה בהם על גבי מדיה מגנטית, וזאת על מנת להקל על התמצאות החשודים בחומר החקירה ולחסוך בזמן העתקת החומרים.

המדיה המגנטית, אשר הועברה לחשודים האחרים זה מכבר בהתאם לבקשתם, צורפה כעת גם למכתבו של היועמ"ש, לעיון ראש הממשלה.

לאור כל האמור, ומשהועברה ליבת חומר החקירה לעיון באי כח ראש הממשלה כאמור, נתבקשו האחרונים לתאם מועד לקיום השימוע עד ליום 20.5.19.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *