במפלגת 'יש עתיד' מתאוששים ומנסים להסביר את הדרמה הפוליטית במפלגתם

חברי הכנסת של המפלגה התראיינו היום כמעט בכל גוף תקשורת אפשרי והסבירו את המפץ במפלגתם, גם לפיד עשה זאת והיה נדמה כי הוא רגוע מתמיד

הדרמה במפלגת יש עתיד שנחשפה אמש, על ידי ח"כ עופר שלח שקרא ללפיד לערוך פריימריז לראשות מפלגתו, מגיעה הבוקר לגופי התקשורת, כשחברי הכנסת של המפלגה מנסים לתרץ את האירוע הפוליטי המשמעותי, ח"כ ‎בוגי יעלון הגיב על כך בגל"צ ואמר: "לא שמעתי על רצונו של עפר שלח להתמודד נגד ‎לפיד, אבל זה בסדר שלפוליטיקאים יש שאיפות. לא מכיר תוכנית לפריימריז ב'יש-עתיד'".

ח"כ מאיר כהן יו"ר סיעת יש עתיד הגיב גם הוא ברשת ב' על הדרמה הפוליטית במפלגה ואמר "לפיד הוא מועמד יש עתיד לראשות הממשלה. אני לא עוסק במחנאות. אנחנו חושבים על פריימריז – מי יצביע, האם נקים ועידת מפלגה, ומתייחסים בכובד ראש לחלון הזמן – להערכתי הבחירות יהיו לפני שיחלפו שישה חודשים".

"עפר שלח הוא אחד האידיאולוגים הטובים ביותר. אין בנו טיפה כעס על מה שעשה – זו זכותו הבלעדית, הוא הכניס עניין במפלגה. כל מי שמדבר על מרד זה קשקוש. בכל שינוי יאיר ועפר יהיו חלק ממנו – הם חלק מהמשפחה הזו" הוסיף חבר הכנסת מאיר כהן.

‏ח"כ אלעזר שטרן התראיין לכאן חדשות והסביר: "השיחות בתוך יש עתיד על קיום פריימריז לראשות המפלגה ולרשימה אינן חדשות, והן גם על דעת לפיד". בשיחה קשה שקיימו לפיד ושלח ביום שני שלח הציב אולטימטום שאם בתוך יומיים לא יקבל תשובה חיובית בנושא – ייצא עם העניין בפומבי.

אחרון חביב ‏ח"כ יאיר לפיד בעצמו התראיין לרשת ב' ואמר: "אחרי השנה האחרונה אני פטור מלהוכיח לאנשים שאני אדם שעומד במילתו, שיש לי עקרונות מברזל. בחרתי לשמור על הערכים שלי במקום לקבל תפקידים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *