במקום 20 אלף – 420 אלף: הפיצוי ההולם על התאונה

שנתיים חלפו מאז נפגעה מרים (השם המלא שמור במערכת), תושבת ירושלים, ממראה של אוטובוס חולף. נהג האוטובוס התנהל בפזיזות ובחוסר זהירות ומרים נפגעה מהמראה בראשה ונאלצה לעבור שורה ארוכה של טיפולים רפואיים. השבוע, הגיע הסאגה לסיומה בתשלום פיצויים בסכום הוגן של 420 אלף שקל

שנתיים חלפו מאז נפגעה מרים (השם המלא שמור במערכת), תושבת ירושלים, ממראה של אוטובוס חולף. נהג האוטובוס התנהל בפזיזות ובחוסר זהירות ומרים נפגעה מהמראה בראשה ונאלצה לעבור שורה ארוכה של טיפולים רפואיים. השבוע, הגיע הסאגה לסיומה בתשלום פיצויים בסכום הוגן של 420 אלף שקל.

בשיחה עם מרים היא מספרת כי בתחילת הדרך נעזרה בקרוב משפחה, עורך דין שאינו מתמצא בדיני נזקי גוף, והלה כמעט והוביל אותה לחתימה על הסכם פשרה מהיר, במסגרתו הייתה מסתפקת בכעשרים אלף שקל בלבד.
רגע לפני החתימה, המליץ לה עורך דין נוסף שהכירה, להתייעץ עם עו"ד בנימין ארביב, המתמחה באופן ספציפי בנזקי גוף. לאחר שיחה קצרה עם עו"ד ארביב, במסגרתה נשאלה בסך הכל שתי שאלות, הבינה כי הבדיקה לא נעשתה לעומק והיקף הפיצויים המגיע לה עשוי להיות גבוה בהרבה.

עו"ד ארביב לקח את התיק על עצמו והוא התנהל במשך שנתיים, בסיומן קיבלה מרים הגדרת נכות של 19% ופיצוי מכובד בהרבה של 420 אלף שקל, או כפי שהגדיר זאת בעלה של מרים: "אפילו ה'מעשר' יותר גבוה מהסכום שהיינו אמורים לקבל בתחילה"…

בשיחה עם עו"ד ארביב, הוא מסביר כי בכל מקרה שכזה, רצוי להיוועץ עם עו"ד המתמחה בתחום, ולא להסתפק בהמלצה ראשונית או הצעה מיידית, גם אם היא נראית מפתה. "נכון, לפעמים קשה להתאפק, אבל הפערים עשויים להיות משמעותיים מאוד. המקרה של מרים אולי חריג מבחינת הפער בין ההצעה הראשונית לתוצאה, אבל כמעט בכל מקרה שאני נתקל ניתן לשפר את ההצעות הראשוניות באופן משמעותי". הדגש, לדברי עו"ד ארביב, מצוי בכך שעו"ד המיומן בנושא, יודע להאיר באור הזרקורים את הפגיעות מהן סובל הלקוח שהוא מייצג.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *