במשותפת זועמים על יהדות התורה: "בגלל שאייכלר הבריז – הפסדנו בהצבעה"

כעס רב בקרב הרשימה המשותפת עקב הפלת הצעת חוק ועדת החקירה לאלימות והפשיעה בחברה הערבית נגד רע"מ והעומד בראשה ח"כ מנסור עבאס, אייכלר נעדר וגרם בכך למפלה לאופוזיציה

כעס רב בקרב הרשימה המשותפת עקב הפלת הצעת חוק ועדת החקירה לאלימות והפשיעה בחברה הערבית נגד רע"מ והעומד בראשה ח"כ מנסור עבאס שמאשמים אותו ישירות בהפלת החוק.

בכיר ברע"מ הסביר על פשר ההצבעה נגד וועדת חקירה לאלימות בחברה הערבית: "הצבענו עם הקואליציה כדי להביא איתה שינוי אמיתי. נגמרה ההצגה של ‎איימן עודה, הוא יכול להמשיך לעשות רעש, אנחנו נעבוד."

גורם בכיר במשותפת תקף את רע"מ :"בושה וחרפה, בן גביר מצביע בעד החוק בעוד שמנסור עבאס מאכזב ומצביע נגד, הוא איכזב כל בני עמו".

הכתב מיכאל שמש דיווח כי מאחורי הקלעים התחוללה דרמה של ממש במליאה. "הליכוד והחרדים סגרו דיל עם המשותפת שתהיה התייצבות מלאה של האופוזיציה בהצבעה על ועדת החקירה של הערבים והמשותפת תתגייס בהרכב מלא להצבעה על חוק הדיינים." אלא שחבר כנסת אחד הבריז = ישראל אייכלר. דרעי וגפני יצאו מדעתם בזעם על העדרות אייכלר. הכתב שמש דיווח כי אחמד טיבי הבטיח לנקום: "גם אנחנו יודעים לעשות תרגילים", אמר.

מקורבים לאייכלר מסרו כי "אייכלר היה צריך לצאת דחוף לבית. ראה שבין כה אין סיכוי בגלל הצבעות קודמות, אז יצא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *