במשטרה ממשיכים להתעקש: מלבד פילבר לא הקשבנו לעדי לנתניהו

המשטרה צפויה להעביר עוד הערב (ראשון), או לכל היותר מחר בבוקר, את ממצאי הבדיקה בדבר הריגול אחרי עדי נתניהו. במשטרה טענו כי מעבר לשימוש בתוכנת הריגול על עד המדינה שלמה פילבר, לא נעשה כל שימוש נוסף

המשטרה צפויה להעביר עוד הערב (ראשון), או לכל היותר מחר בבוקר, את ממצאי הבדיקה בדבר הריגול אחרי עדי נתניהו. במשטרה טענו כי מעבר לשימוש בתוכנת הריגול על עד המדינה שלמה פילבר, לא נעשה כל שימוש נוסף.

על פי הדיווח של אביעד גליקמן, המשטרה נמצאת בשלבים הסופיים איסוף המידע שהפרקליטות דרשה מהם. למרות ציפיות כי ההתרחשויות יעכבו או יעצרו את המשפט, ככל הנראה המשפט יתחדש מחר כמתוכנן ויתנהל כסדרו. ישנה משמעות לדרך השגת הראיות ולגילויים אלו אך היא ככל הנראה לא תתבטא בשיבוש או עצירת המשפט.

סנגוריהם של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו והבעלים של קבוצת בזק שאול אלוביץ', צפויים לבקש כבר השבוע מבית המשפט המחוזי בירושלים לדחות את עדותו של פילבר. סנגוריו של יו"ר האופוזיצה נתניהו נחושים לדעת מה המשטרה יודעת או לא יודעת לגבי חומרי החקירה שעלו בהאזנות הסתר.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בנט ימ''ש לא יהודי ראו דקה 11 https://www.youtube.com/watch?v=k7CYoYDI9CI. הלכה המדינה אין אמון יותר יום העצמות נעשה קינות ממש. מי אמר שלא חדרו למחשבים ביום הבחירות הא? אתם מאמינים חצי מיליון איש הצביעו ללפיד הזבל הא?

    בנט ימ"ש לא יהודי ראו דקה 11 https://www.youtube.com/watch?v=k7CYoYDI9CI. הלכה המדינה אין אמון יותר יום העצמות נעשה קינות ממש. מי אמר שלא חדרו למחשבים ביום הבחירות הא? אתם מאמינים חצי מיליון איש הצביעו ללפיד הזבל הא?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב