במשרד הפרסום של יועץ סער: דרעי ניסה לשכנע את בנט להוריד את גדעון מהעץ

יו"ר שס, השר אריה דרעי, ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, נפגשו היום (יום א׳) במשרד הפרסום של יועצו של סער ודנו בניסיונות להקים ממשלת ימין ובדרכים השונות להביא לכך

יו"ר שס, השר אריה דרעי, ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, נפגשו היום (יום א׳) ודנו בניסיונות להקים ממשלת ימין ובדרכים השונות להביא לכך.

השניים סיכמו לעמוד בקשר בימים הקרובים במטרה לחלץ את ישראל מהסבך הפוליטי. נאמר בהודעה.

דרעי מנסה לתווך מול סער ולשם כך הוא נפגש עם בנט במשרדי הפרסום 'גל אורן' , לצידו של מאיר גל, מקורבו של גדעון סער.

הכתבת עטרה גרמן צייצה בטוויטר כי "‏המיקום של הפגישה משנה לא פחות מקיומה עצמה. למשרד החזק והוותיק 'גל אורן לרנר' 3 שותפים, אורן אלימלך יועץ של שס, מאיר גל יועץ של גדעון סער ואבי לרנר שעבד עם הליכוד בקמפיין למגזר הדתי בבחירות 2019. המשרד גם ניהל את הקמפיין הראשון של בנט במפלגת 'הבית היהודי'. אולי משם תבוא הישועה?".

בימין מבינים כי אין טעם לשכנע את סמוטריץ' וכעת מתמקדים מאמצי הליכוד מול סער. אלא שלאחר קריאתו של נתניהו לסער לשוב לליכוד, ולאחר שנתניהו הציע לו להיות מ”מ ראש הממשלה ומבחר תיקים בכירים עבור חברי הכנסת של תקווה חדשה בצהרים ממשיך יו”ר תקווה חדשה במתקפה חריפה על מדיניות הממשלה.

חבר הכנסת גדעון סער תקף היום את ראש הממשלה. “המשך כתישת כל המערכות הממלכתיות במדינה והפיכת המערכת הציבורית לקרקס” , כתב סער בתגובה לדיווח של ירון אברהם על מינוי השרים המתחלפים בקבינט. אברהם דיווח כי “השרים מאשרים כעת במשאל טלפוני: מירי רגב ויואב גלנט יכהנו כחברי קבינט מדיני ביטחוני ברוטציה ויתחלפו כל שבועיים. שטייניץ ישמש כמשקיף.”

אתמול, לאחר שנתניהו קרא לסער לחזור לליכוד ואף הציע לו תפקידים בכירים בממשלה, במערכת הפוליטית ציפו למוצא פיו של סער, ששתק. כעת הגיב סער, אך בחר לתקוף את נתניהו שיצטרך להוריד את סמוטריץ’ מהעץ הגבוה.

ח"כ מטעם מפלגת רע"מ, וליד טאהא, התייחס לנציגי מפלגת הציונות הדתית איתמר בן גביר ויו"ר הרשימה בצלאל סמוטריץ' וכינה את היבחרותם לכנסת "בושה וחרפה לדמוקרטיה". בציוץ בטוויטר תהה טאהא "מה היה קורה אילו אנטישמים גזענים, חשוכים וארורים, חלאות המין האנושי דוגמת בן גביר וסמוטריץ' היו נבחרים לפרלמנט באחת ממדינות אירופה והעולם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *