בן גביר הטיל פצצה: "החזקתי בחומר שהיה מפרק את משפחת בנט"

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הגיב הערב (שלישי) בראיון לאיילה חסון בחדשות 13 להאשמות של גילת בנט, וטען כי הוא יכול לפרק את משפחת בנט

יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הגיב הערב (שלישי) בראיון לאיילה חסון בחדשות 13 להאשמות של גילת בנט, רעייתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, כי הוא סוכן שב"כ המתחזה לאיש ימין.

בנט טענה כי בן גביר הוא דומה לסוכן השב"כ אבישי רביב, שפעל בתקופה שלפני רצח רבין וכונה "שמפניה"."שקר, מעולם לא, השמצה גדולה. הסתובבתי עם "שמפניה" כי הוא היה סוכן והסתובב אצלנו. אל תנסו להגן על פייק סיפור של פחדנית מוגת לב שמסתתרת מאחורי כתב הגנה. היא יודעת שיש חסינות לכתב הגנה. שתגיד בפניי 'בן גביר סוכן שב"כ' ואני אתבע אותה, כל מי שאמר עליי את זה – תבעתי ובית המשפט קבע שמדובר בשקר.

בשלב מסויים, בן גביר הטיל פצצה ואמר בשידור כי "אני החזקתי במהלך הבחירות בחומר שהיה מפרק את משפחת בנט ולא פרסמתי. לא פסלו אותי מהתמודדות כי לא הייתה עילה לפסול אותי. אותי לא תמצאי מכליל את כל הערבים ואומר שצריך לגרש את כל הערבים. יש מישהו שעמד יותר ממני על הכוונת של הפרקליטות?", אמר בן גביר.

על כך שמרבית כתבי האישום שהוגשו נגדו הסתיימו ללא הרשעה, השיב: "אני שובר את סטטיסטיקת ההרשעות ולכן אני עורך דין. רדפו אותי, שי ניצן רדף אותי במשך שנים, כשלמדתי משפטים הוא תפר לי כתב אישום. בנט סימן אותי כיעד, שאני לא ממלכתי, שאני נגד החיילים, שאני פוגע בימין. הוא פגע בימין, הוא זרק את הקולות שלנו לפח. להטיל עליי רפש בגלל יריבות פוליטית? מגיל 14 אני פועל למען העם שלי. נפתלי וגילת בנט חצו קווים אדומים. אני זוכר את ההתנהלות של אבישי רביב, הוא הדיח אנשים. אני הגנתי על אנשים שלנו מפני השב"כ. מבחינה ציבורית היא עשתה מעשה נלוז, והוכיחה שמה שמעניין אותה ואת בעלה זה לא הימין ולא ישראל אלא יריבות פוליטית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *