בן גביר יוצא למלחמה נגד חדשות 12: "התעלמות בוטה מהאתיקה העיתונאית"

בן גביר בתלונה לרשות השניה: ״לנקוט בצעדים נגד התוכניות שעסקו באירוע נסיון התקיפה נגדי, מבלי לבקש את תגובתי, או להציג את עמדתי״.

השבוע, בשידור התוכנית ״חי בלילה״ בהגשתו של נדב בורשטיין, עסקו באירוע נסיון התקיפה של יו״ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר והאיום על חייו.

לדברי בן גביר, הפאנליסטים שהשתתפו בתוכנית, תקפו את התנהגותו, אך התעלמו מטענותיו.

לילה קודם, בתוכנית "חדשות הבוקר" של ערוץ 12, שוב עסקו באירוע נסיון התקיפה, ואף הזמינו את הצד שני באירוע להתראיין ולהגיב על הדברים. לטענת ח"כ בן גביר הראיון שוב הוצג בצורה לא מאוזנת, ואף הפרשן נחמיה שטרסלר הצהיר: ״ברור שאני מאמין למוחמד עיסא שעשה את העבודה שלו".

במכתבו תיאר ח״כ בן גביר את נסיונותיו לקבל את זכות התגובה: : "כאשר ראיתי כי גם בתוכנית זו לא מביאים את תגובתי, פניתי בבקשה לעורכת התוכנית להגיב והיא הזמינה אותי לשלוח לה תגובה כתובה, שלחתי את תגובתי, ולמרבה ההפתעה ולמרות שעברה שעה בה התוכנית המשיכה להיות משודרת לא הוקראה תגובתי".

בן גביר הוסיף וציין במכתבו כי התקשורת פועלת בניגוד לכללי האתיקה: "התנהגות זו מהווה התעלמות בוטה מכל כללי האתיקה העיתונאית, אינה הוגנת ומשקפת תקשורת חד צדדית שלוקחת צד במקרה ומשתיקה את האחר".

בן גביר כאמור, לא וויתר ופנה במכתב תלונה לראשות השנייה ודרש: "לנקוט בצעדים נגד התוכניות, ״חי בלילה״ ו״חדשות הבוקר״, בערוץ 12, שעסקו באירוע נסיון התקיפה נגדי, מבלי לבקש את תגובתי, או להציג את עמדתי״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *