בן גביר על איומי הג'יהאד: להוריד לו טיל על הבית

לאחר ששוחרר מבית החולים, בן גביר ממשיך במאבק

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לאיום בכיר הג'יהאד חאל'ד אל-בטש: "להוריד לו טיל על הבית עוד היום".

בכיר הג'יהאד האסלאמי בעזה, ח'אלד אל-בטש, אמר היום (שני) כי: "אם יהיה בכך צורך, ההתנגדות מוכנה להתחיל במערכת 'שומר החומות 2' כדי לשמור על שיח' ג'ראח".

בתגובה לדברים מסר ח"כ בן גביר: "ממשלת ישראל חייבת להעביר מסר ברור לאיומים כאלו, וצריכה להוריד למחבל הזה טיל על הבית עוד היום".

בן גביר הוסיף: "בנט ולפיד שותקים כמו דגים, במקום להגיב בתוקפנות כלפי האיומים מרצועת עזה. ככה זה כשאסור לך אפילו לצייץ בלי שקיבלת אישור ממנסור".

 

הדיאלוג מאחורי הקלעים

 

במהלך הלילה ישבו נציגי התושבים יחד עם מפקד מחוז ירושלים, במפגש שארגן ראש העיר משה ליאון, במטרה להבטיח את ביטחון התושבים ולהביא להרגעת הרוחות > ליאון: "האשמים היחידים בהסלמת המצב הם הפורעים שמשליכים בקבוקי תבערה".

בניסיון להרגיע את רוחות המלחמה בשכונת שמעון הצדיק וכדי למנוע הסלמה מסוכנת, פתח אמש ראש העיר ירושלים משה ליאון בשיחות בין המשטרה לתושבים. מטרת השיחות למצוא מתווה שיבטיח את בטחונם לאחר שביתם הוצת פעם אחר פעם.

לאחר לילה ארוך של דיאלוג ממושך ומאומץ שטרם הבשיל לפתרון מעשי, כתב הבוקר ראש העיר ירושלים בחשבון הטוויטר: "האשמים היחידים בהסלמה הבטחונית בשכונת שמעון הצדיק הם הפורעים שמשליכים בקבוקי תבערה. עכשיו המשימה היא להבטיח את שלום התושבים ולהרגיע את הרוחות. אני בדיאלוג רציף עם המשטרה והתושבים ופועל לכך בכל האמצעים".

השיחות הללו ימשכו גם במהלך היום, בתקווה להביא להסכמות שיחזירו את השקט לשכונה בפרט ולירושלים בכלל.

גם בשעות הבוקר ממשיך ראש העיר במאמצים להרגעת הרוחות, ומקיים סדרת פגישות טלפוניות על מפקדי המשטרה, נציגי התושבים ונכבדים במגזר הערבי. לדבריו "יעשה הכל על מנת להשיב את השקט ואת הריבונות לשכונה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *