בן כספית: יאיר נתניהו כמעט סיבך את נתניהו בפרשה הביטחונית

בן כספית וינון מגל מדברים על דברי ניר חפץ בעדותו על קבלת ההחלטות בקבינט • האזינו

בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם ברדיו ללא הפסקה, והפעם על דברים שאמר ניר חפץ בעדותו על כך שהוא הגיע למסקנה שנתניהו אינו כשיר לכהן כראש ממשלה, ולכן החליט להתפטר. על כך שלכאורה משפחת נתניהו, רעייתו ובנו יאיר של נתניהו התערבו בנושאים ביטחוניים רגישים, בהם עניין המגנומטרים.

בן  כספית אמר, "חפץ יזם את הדברים בעדות ואמר שהוא בעצמו הגיע למסקנה שנתניהו לא כשיר, שגורמים בסביבתו הופכים את כל העסק למסוכן. מי שקורא אותי יודע שנתניהו עבר השתלטות עויינת של בנו ושל רעייתו בשנים האחרונות, ואני מספר איך בדיון הביטחוני המכריע על הסרת המגנמוטרים, ואחרי הפיגוע בחלמיש, כולם אמרו 'אדוני רה"מ האירוע הופך לדתי, אסור שזה יקרה. זה יעיר מחדש את טרור הסכינים שהצלחנו לגמור'. נתניהו יוצא כל הזמן לטלפונים ושם ממתין לו על הקו בנו שמתריע ומזהיר אותו לא להכנע, הגברת אומרת אם תמשיכו להכנע לקרן החדשה נתניהו יתחיל לעבוד מהבית, אחרי עשרה ימים הצליחו לשכנע אותו, ונמנע אסון נורא".

ינון מגל הגיב לדברים ואמר, "לא פורסם שהנכד של רבין ביקש ממנו לבטל פעולה בלבנון, לא פורסם שגלעד שרון הוא אבי אומות הטומאה בהקשר של ההתנתקות. אתם כל הזמן חוזרים לנתניהו, אני הייתי בטוויטר אני ראיתי מה הימין עשה לרה"מ אתם מציגים את זה כאילו יש יאיר נתניהו שיש לו הברקה, ופתאום אבא שלו מתהפך ב-180 מעלות. הסיפור הוא שכל הימין חשב את זה, נתניהו חשב עד לרגע האחרון ורצה לעשות את זה כמו שצריך. הימין אמר לו לא להיכנע, ואני מוריד בפניו את הכובע שהוא עמד בפרץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *