בן כספית למגל: "גדעון סער יחזור לליכוד כמו שאתה תאכל טרף"

בן כספית וינון מגל, שבו בסערה אל אולפן השידור של רדיו ללא הפסקה לעוד שבוע של ויכוחים והחלפת מהלומות. האזינו

בן כספית וינון מגל, שבו בסערה אל אולפן השידור של רדיו ללא הפסקה לעוד שבוע של ויכוחים והחלפת מהלומות.

בפתח השיחה, הזמין כספית את מגל לבדיקת פוליגרף, זאת באשר לשמועה כי שר המשפטים גדעון סער הוא זה שנתן לו את המידע באשר להסדר הטיעון של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. לאחר מכן, ביקש להבהיר: "הספורט של מצוד אחר מקורות הוא ספורט אינפנטילי. אם למישהו יש קלטת של המקור שלי, שיפרסם אותה".

על הקלחת הפוליטית הרוחשת, אמר לינון: "גדעון סער רוצה לחזור לליכוד כמו שאתה רוצה לאכול קערת שרימפס".

מגל מחה על ההסתערות על נתניהו והביקורות כלפיו לאורך השנים: "יש הסתה פרועה במשך שנים על נתניהו". כספית השיב לחברו, וטען: "לא הסתה,לא פרועה וגם זה היה שקר. אצל אולמרט הייתה הרבה הרבה הרבה יותר רדיפה תקשורתית. לא היה כמעט ולו עיתונאי אחד ולא היו לו כל כך הרבה כלי תקשורת. אולמרט באמת נרדף והוכח שבצדק כי הוא הורשע. הוא עבריין והוא שילם את עונשו. מה שאתם מנסים לעשות זה הנדסת תודעה וזה רק אומר שכולכם שקרנים".

מגל, תקף בחזרה: "סיפור של 2000 ו־4000 מדובר בעניינים תקדימיים, זה לא מעטפות לכיס. פה המציאו המצאות תקדימיות שרק הרדיפה אחר נתניהו הכשירה אותן. לכן זה בוקי סריקי ולכן זה מדהים מה שהשופט הזה אומר, ומדהים מה שרות גביזון אמרה ומה שהשופט אהרן ברק אמר. ואנחנו חיים במציאות מופרעת לחלוטין שאתה מכשיר את הדברים האלה. זה נראה לך סביר שהיועמ"ש אומר שהוא חושש שהוא יהפוך אותנו להונגריה ובגלל זה הוא רוצה קלון? פשוט מופרעות שהגענו למצב הזה והאנשים האלה לא מתביישים להגיד את זה. הם חיים על כוכב שאני לא מבין איפה הם נמצאים. עיתונאים מפרסמים את זה והעולם שותק".

בן כספית סיים את דבריו: "צריך הרבה תיקונים לצרור השקרים ששמענו עכשיו. חברים, אין לנו שיטת משפט אחרת וטוב שכך, יש לנו שופטים מצוינים ומקצועיים. אולמרט גורש על ידי כתב אישום וביבי לא, תיק 4000 לא תקדימי, בארץ יש עוד 2 ובחו"ל עוד הרבה, ולא נשים את תיק 1000 בצד כי יש שם מיליון ש"ח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *