בן כספית: "נתניהו רועד מבחירות"

ינון מגל ובן כספית פתחו בוויכוח ב-103 על דברים שהשמיע חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) שהבוקר טען שיתכן מצב לשבת עם מנסור עבאס ורע"מ. כספית: "נתניהו רועד מבחירות ויודע שזה הכדור האחרון שלו. אז עכשיו הם יקימו חלופית עם מנסור עבאס, אבל יסדרו קומבינה שהוא לא יהיה הקול ה-61". האזינו

ינון מגל ובן כספית פתחו בוויכוח ב-103 על דברים שהשמיע חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) שהבוקר טען שיתכן מצב לשבת עם מנסור עבאס ורע"מ. כספית: "נתניהו רועד מבחירות ויודע שזה הכדור האחרון שלו. אז עכשיו הם יקימו חלופית עם מנסור עבאס, אבל יסדרו קומבינה שהוא לא יהיה הקול ה-61".

מגל: "אני אמרתי לך את זה פה ראשון לפני שבועיים. אחרי זה כבר יצא אצל דפנה ליאל שזאת הערכה. עכשיו דודי אמסלם אומר – יאללה עזוב. שמענו את ישראל כ"ץ אומר שלא, דודי אמסלם אומר שכן, בוא נראה מה נתניהו אומר. אתה כבר בפרנויות שלך וביביפוביה שלך, תירגע, מה קרה? יום ראשון בבוקר, רק התחלנו".

מגל דיבר על בנט, ואמר: "איך אחרי שיש חוק או הוראת שעה במשרד שאוסר טיפולי המרה, בנט עבר כזה טיפול המרה? פתאום עכשיו הוא נגד ממשלה של ימין מלא מלא. הוא האדם הראשון בהיסטוריה שמגדיר את כניסתו לתפקיד ראש ממשלת ישראל, כ'נשכבתי על הרימון'. רק על החוצפה להגדיר את הדבר הזה ככה, מגיע לו צל"ש, אתה מבין? מה אתם הייתם עושים לבן אדם שכל כך מזגזג, אלמלא הוא מכר את נשמתו לכת רק לא ביבי? הייתם הרי מטגנים אותו בשמן עמוק, זה ברור".

כספית השיב: "אני מבין את המצוקה, אני מבין את הרצון לשנות איכשהו את הנושא מהפארסה התורנית של הבוקר שחושפת בהינף קשקוש אחד קטן של דודי אמסלם, קול הרעם מקהיר, עמוד האש והלשון המתגלגלת והמגדפת הצועד לפני המחנה, את כל תרבות הצביעות והשקר שאתם מנהיגים כאן".

כספית המשיך ואמר: "אתה רוצה לדבר על הריאיונות של בנט? אני אגב מאוד נהניתי מהם וראיתי את שלושתם וחושב שהם היו מצוינים, אבל דבר אחד נחשף – היד שהכשירה את מנסור עבאס בקמפיין מתוכנן ומאורגן והתהפכה, התהפכה עכשיו שוב, ופתאום אפשר להכניס אותו לקואליציה. אז רגע, אם הוא לא היד ה-61, הוא לא תומך טרור? בקיצור, תסמונת סטוקהולם על מלא. אתם כולכם חטופים, אתם כת שעברה שטיפת מוח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *