בן כספית: פולחן האישיות לנתניהו מחליא ומגעיל

בן כספית וינון מגל חזרו אל אולפן השידור בהתרגשות, כאשר בן התקשה להבין את חברו למיקרופון, זאת נוכח סערת התליון בדמותו של ראש הממשלה לשעבר: האזינו

בן כספית וינון מגל חזרו אל אולפן השידור בהתרגשות, כאשר בן התקשה להבין את חברו למיקרופון, זאת נוכח סערת התליון בדמותו של ראש הממשלה לשעבר: "אני שואל את עצמי, שבזה שהשווית את תליון נתניהו למטבע שהמדינה הוציאה אחרי רצח רבין, האם אתה עושה את זה בציניות כדי להטריל או שאתה לא מבין את ההבדל? תוציאו איזה תליון שאתם רוצים, הקטע זה פולחן האישיות. אחרי שנתניהו יפרוש, אני אישית אחרוש לו שדה. פולחן האישיות הזה מחליא ומגעיל".

מגל השיב קבל עם ועדה: "יכולתי לעשות השוואה על פסלים שפרס קיבל בעודו בחייו, שעשו שדה חיטה עם פניו בעודו בחייו, על זה שפאקר ומילצ'ן תרמו לו בשלמונים בעודו בחייו. תפסיקו להגיד לנו 'אל תשוו', אנחנו רוצים לעשות תליונים כמו שאתם מקעקעים את בון ג'ובי על הכתף. אנחנו רוצים להגיד כי יש לנו חופש ביטוי".

ואיך אפשר בלי הלפיד היומי, בתגובה, מצא כספית מקור לגאווה ישראלית. על מפקד מחוז צפון במשטרה ניצב שמעון לביא, שהחליט להתפטר מתפקידו יותר משנה אחרי אסון מירון, אמר: "נחשפתי קצת לניצב שמעון לביא שהתפטר, התאהבתי באיש הזה. לי כואב מאוד שהמשטרה מאבדת אותו. רציתי להגיד לו תודה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. המטבע על רבין\פרס\לפיד לא משנה אף אחד לא רוצה אותו אפילו חינם. אבל ביבי מוכנים לשלם כי ביבי אחלא ביבי יהודי אתם סמולנים ערב רב צאצאי עמלק והמן ימח שמכם וזכרכם אמן

    ואמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב