בנחלת הלויים מגלים: "הבחור שהדביק את כל הישיבה נדבק מר"מ שלמד מאחורי מחיצה שקופה"

 קרוב ל-50 בחורים הלומדים בישיבת 'נחלת הלווים' נדבקו בנגיף, כל הבחורים נדבקו מבחור שנדבק מאחד הר"מים בישיבה. אחד הבחורים מספר ל'אקטואליק': כך קרסה הקפסולה

קרוב ל-50 בחורים הלומדים בישיבת 'נחלת הלווים' נדבקו בנגיף, כל הבחורים נדבקו מבחור שנדבק מאחד הר"מים בישיבה.

אחד הבחורים מגולל בשיחה ל'אקטואליק' כיצד הכל התחיל. "אחד הבחורים שלא חבש מסיכה בבית מדרש נדבק מר"מ בישיבה שישב מאחורי זגוגית ממוגנת. לא ברור איך הדבקה יכולה לעבור בצורה כזאת אבל הבחור היה הכי קרוב אליו והוא נדבק. בחדרי האוכל ובפנימיות לא חובשים מסיכות ומשם החלה התפשטות נרחבת.

לדבריו, ראש הישיבה שמבין ברפואה זיהה את ההתפשטות ולא הורה להיבדק אלא החל להפריד בין הקבוצות שנדבקו לבין הקבוצות שלא נדבקו, אלא שהכל יצא משליטה, ובישיבה שלחו חלק מהבחורים הביתה וחלק מהבחורים למלונית.

איך נדבקים בקפסולה כל כך הרבה בחורים?

רוב הבחורים שמרו על הכללים ולבשו מסיכות אבל יש מקומות כמו בחדר אוכל שלא לבשו, ומספיק בחור  אחד בשביל להדביק ישיבה שלימה, המתווה לא הוכיח את עצמו וראש הישיבה התנגד אליו מלכתחילה, אלא שמהבית של ר' גרשן הפעילו לחצים גדולים שהישיבה תפעל לפי מתווה הקפסולות – וכך נעשה.

לטענתו, "ראש הישיבה נדבק אבל הוא לא חש בתסמינים ובטוח כי מדובר בתוצאה לא מדוייקת, הוא מספר עוד כי רוב הבחורים לא חשו בתסמינים היו כאלו שהיו להם תסמינים קלים בלבד עם חום למשך זמן קצר ביותר. רוב הבחורים שוהים בבידוד בבתיהם, ונקווה שבכך יסתיים הסיפור".

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הבחור לא מדייק

    הבחור לא מדיק שהוא אומר שהוא נדבק מהר"מ הבחור יצא לאירוסין כמה ימים קודם ומשם ככל הנראה הוא נדבק

    יוסי |
    הגב