בנט בראיון ל'קול ברמה': "לא נחבור לליכוד"

יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט העניק הערב ראיון נרחב למשה גלסנר ב'קול ברמה והתייחס לאפשרות של חבירה בין הליכוד לימין החדש ושלל חיבור קואליציוני עם לפיד

יו"ר הימין החדש השר נפתלי בנט העניק הערב ראיון נרחב למשה גלסנר ב'קול ברמה והתייחס לאפשרות של חבירה בין הליכוד לימין החדש, "אני שולל חבירה לליכוד – אנחנו מתכננים להיות מפלגת שלטון ימין אמיתי, ימין של העם. לא נחבור לאף מפלגה, אולי נאחד לתוכנו מישהו", הצהיר בנט בראיון.

בנט אמר עוד בראיון כי הוא שולל ברית אחים נוספת עם לפיד – "אנחנו בעד חיבור דתי חרדי. יש לי שיתוף פעולה מלא ומערכת יחסים מצויינת עם דרעי, ליצמן וגפני, למרות שלפעמים גפני קצת קשה אבל יש לו לב טוב… בנט חזר והדגיש כי "לא תהיה ברית עם לפיד!".

השר בנט התייחס בראיון ל'קול ברמה להחלטת אנשי הבית היהודי לבחור ברב רפי פרץ ואמר כי: "אני שמח שהבית היהודי בחרו ברב רפי פרץ. עכשיו הם צריכים להתאחד עם האיחוד הלאומי, עוצמה יהודית ואלי ישי".

בנט הוסיף עוד כי "אין לנו שום בעיה לצרף אלינו מועמד חרדי ציוני, לא ניקח חרדי לא ציוני כי זה הבסיס של

מנגד, יו"ר המפדל לשעבר הרב יצחק לוי אמר לגלסנר ב'קול ברמה' כי : הימין החדש לא מפלגה דתית למרות כל ההצהרות שלהם על חיבור דתי-חילוני.
הציבור הדתי לאומי רוצה משהו אחר. אני מקווה שיהיה איחוד עם האיחוד הלאומי. אני מתנגד לצרף למהלך את עוצמה יהודית, יש להם דעות אחרות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *