בנט בשידור חי בפייסבוק: "לא יודע אם נצליח למנוע סגר"

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים מסיבת עיתונאים בפייסבוק והתייחס לאפשרות של סגר עתידי במקרה שיעלו מספר החולים.

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים מסיבת עיתונאים בפייסבוק, והתייחס לאפשרות של סגר עתידי במקרה שיעלו מספר החולים. את נתניהו כינה בנט "קודמי בתפקיד".

לגבי ההגבלות בנתב"ג אמר בנט: "אנשים שחוזרים מחו"ל מהווים עשרה אחוזים מהנדבקים ואנחנו לא רוצים שהם יגבירו את ההדבקה בתוך המדינה. אנחנו חוששים מוריאנטים חדשים וזו סכנה גדולה.

רה"מ בנט השיב על היעדרות לפיד וליברמן בישיבות קבינט קורונה: "הקבינט מתנהל בצורה סדירה ואנחנו מתואמים באופן מלא, גם בענייני הקורונה".

‏רה"מ בנט התייחס לאפשרות לסגר רביעי, וראשון בממשלתו: "הוצאנו 200 מיליארד ש"ח על סגרים עד עכשיו, זה אומר 105,000 ש"ח לכל משפחה בישראל. כל מאמצינו זה להרחיק את ההגבלות כמה שניתן. ככל שיותר אנשים יתחסנו ויעטו מסיכות בקפידה – הצורך בהגבלות יהיה קטן יותר".

רה"מ בנט מודה בין השורות שאם יהיה סגר, הוא יהיה ב-1.9 – ערב ראש השנה – משמע סגר בחגים: "הכי קל זה לעשות סגר, אבל אנחנו מכלים את עתידנו. אני לא אומר שלא נגיע לזה, אבל אני רוצה למצות את כל האפשרויות שימנעו את זה. יהיו פעולות נוספות מעכשיו עד 1.9 כדי למנוע סגר".

‏רה"מ בנט אמר לגבי החיסון השלישי: "אנחנו צריכים עוד עשרה ימים כדי לראות את היעילות המדעית של החיסון השלישי, שכבר אפשר לומר שהוא בטוח. מניח שאח"כ ננוע לחסן גם בני 50 ומעלה, ואח"כ נדבר על גילים צעירים יותר"

במענה לשאלה של דנה וייס "מה תגיד כעת לנפתלי בנט שקרא לסגר כשלון" עונה ראש הממשלה: "ככל שנתחסן ונעטה מסיכות הצורך בהגבלות יהיה קטן יותר. אנחנו מנסים לאפשר לכלכלה לפעול בלי פגיעות הרסניות. הכלכלה ספגה מכה מאוד חזקה, כל משפחה בישראל כתבה צ'ק של 105 אלף שקלים לממן את הפיצויים והחל"תים".

עמית סגל שאל: "טעית בפרסום הספר איך לנצח מגיפה?" ראש הממשלה נפתלי בנט השיב: "המגיפה הזו מלמדת את כל העולם שיעור בצניעות וענווה- כי הכל משתנה בניגוד לתחזיות".

בנט מתייחס לקושי לקבוע תור למנת חיסון שלישית: "כרגע כל מי שמבקש יקבעו לו תור לזמן הקרוב ואנחנו ננסה לדחוס את זה עוד יותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *