בנט הבטיח: "נכפיל את מספר המתיישבים בגולן"

ראש הממשלה נפתלי בנט נשא דברים בועידת הגולן של מקור ראשון בשיתוף המועצה האזורית הגולן והמועצה המקומית קצרין. בנט אמר כי ממשלת ישראל תקיים ישיבת ממשלה מיוחדת ברמה בעוד 6 שבועות ובה תוצג תכנית לאומית להכפלה כפולה של מסםפר התושבים בגולן ל-100,000 תושבים. בנט אמר כי ישראל תפעל "כדי לקפל את הנוכחות האיראנית בסוריה, ההרפתקאה של איראן בסוריה צריכה להסתיים".

רה"מ נפתלי בנט נשא לפני זמן קצר נאום בועידת הגולן של עיתון מקור ראשון. בנט התייחס לקשר ההיסטורי לרמה ואמר "כאשר מדברים על רמהג ועל לחימה עולה מיד הקרבות ביו"כ, הצילו את הגולן מידי הצבא הסורי. אבל הלחימה התחילה 2000 שנה קודם בימי בית שני במרד הגדול, אנשי גמלא נאבקו ברומאים, בתחילה ניצחו בפעם השנייה נהרגו. גם לאחר החורבן פעלו בגולן ישובים יהודים וגם בעלייה הראשונה שמו דגש על הרמה. דורות לחמו וחיו בחבל הארץ הזה וביקשו לטעת יתד בקרקע. עלינו להבטיח שעתידו של הגולן יהיה מפואר, לפני 40 שנה תוך יממה בשלוש קריאות העביר רהמ בגין את חוק הגולן. לפני 3 שנים הממשל האמריקני הכיר בגולן כחלק מישראל ואומצה גם בממשל הנוכחי. העם עם הגולן גם בחברה הישראלית ובכל זאת רחוק המיצוי ברמה. כשהסתכלנו על הרמה שר המשפטים ואני ראינו מהמסוק שלא הרבה השתנה. היום כשהעולם השתנה ועובדים מרחוק ומחפשים קהילה"

בהמשך התייחס רהמ לעתיד הרמה ואמר "בממשלה תחרות גדולה לבנות את הרמה, כולם מבינים שפיתוח ההתיישבות ברמה הוא אינטרס לאומי, לא מספיק העם עם הגולן העם צריך להיות בגולן ועל הממשלה לדאוג לכך".

עוד הוסיף: "לפני הארוע כאן נפגשנו עם ראשי מועצות ועסקים בגולן רמת הגולן היא יעד אסטרטגי הכפלת ההתיישבות ברמה היא היעד של ממשלת ישראל וההנחייה שלי היא חד משמעית בעוד שישה שבועות נקיים ישיבת ממשלה ברמה בה נאשר את התוכנית מטרתנו להכפיל ואז שוב להכפיל. נצטרך להיות ראלים הכפלת ההתיעשבות הקמת שני ישובים מקומות תעסוקה והשקעה בתשתיות פועלים עתה לגבש את התוכנית אותה יוביל מנכל משרדי, מבקש שנביט אחורה ונגיד, נעשה.

בנט התייחס גם למתרחש בסוריה והבטיח להמשיך לפעול כנגד התבססות איראנית "כבר עשור שסוריה לא יודעת מה היא יציבות אנחנו עוקבים מקרוב מאוד אחר הנעשה בסוריה ועל הםעילות של איראן ששולחת גרורות לעטוף את ישראל אנחנו נמשיך לפעןל כדי לקפל את הנוכחית האיראנית בסוריה. לאיראן אין מה לחפש בסוריה וההרפתקאה שלהם בסוריה צריכה להסתיים."

"עניין רמת הגולן לא קשור לסוריה; נכון שהעולם הבין שעדיף שחבל הארץ ישאר בידי ישראל. גם אם העולם ישנה כיוון אין קשר לעובדה שרמת הגולן ישראלית נקודה." סיכם רהמ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *