בן גביר מצפצף על בנט: לא מקבל הכתבות ממועצת השורא, אגיע לשער שכם

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הכריע: למנוע את הגעתו של ח"כ איתמר בן גביר לשער שכם בירושלים. זאת על בסיס המלצות השר לביטחון פנים וגורמי הביטחון

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הכריע: למנוע את הגעתו של ח"כ איתמר בן גביר לשער שכם בירושלים. זאת על בסיס המלצות השר לביטחון פנים וגורמי הביטחון

רה"מ קיבל את המלצות שר הבט"פ, ראש שירות הביטחון הכללי (שב"כ) ומפכ"ל המשטרה, והחליט למנוע את הגעתו של חבר הכנסת איתמר בן גביר לשער שכם.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "אין לי כוונה לאפשר לפוליטיקה קטנ.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה להחלטת רה"מ בנט למנוע את הגעתו לשער שכם: "אני לא מקבל הוראות מבנט, בר לב ומועצת השורא".

"יממה לאחר שסגר את הר הבית ליהודים בהנחיית מועצת השורא, רה"מ בנט חילק את ירושלים באופן סופי ואוסר להניף את דגל ישראל. אחרי שהפקיר שוטרים ואזרחים הפך לדיקטטור שפוגע בחופש התנועה של חברי הכנסת, בניגוד לחוק חסינות חברי הכנסת בנט מנסה לעשות ספין על הגב שלי".

אם לא יהיה מתווה מוסכם ותהיה פשרה בין המשטרה למארגנים, בכוונתי להגיע לשער שכם, בלי לשאול את בנט, בר לב, מועצת השורא והחמאס".

נפגש בשעה חמש בכיכר ספרא.לסכן חיי אדם. לא אתן לפרובוקציה פוליטית של בן-גביר לסכן את חיילי צה"ל ואת שוטרי משטרת ישראל, ולהכביד על משימתם הכבדה ממילא.

שוטרינו וחיילינו ימשיכו להתמקד בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל, בירושלים ובכל רחבי הארץ, וימשיכו להילחם בנחישות בטרור הפלסטיני.

מצעד הדגלים השנתי יתקיים במועדו הקבוע – יום ירושלים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *