בנט השתולל כסהרורי: חוק החשמל עבר בכנסת

חוק החשמל אושר הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית. ראש הממשלה בנט התפרץ על חברי האופוזיציה שצעקו לעברו והיה נראה כמי שיצא מהכלים. "נתניהו ורגב לא יטיפו לי מוסר"

לקול צעקות חברי האופזיציה – חוק החשמל אושר הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית. ראש הממשלה בנט התפרץ על חברי האופוזיציה שצעקו לעברו והיה נראה כמי שיצא מהכלים. "נתניהו ורגב לא יטיפו לי מוסר", מאר בנט והאשים את נתניהו כמי שתמך בהתנתקות. בנט נשאל ע"י אורית סטרוק איך הוא לא מתבייש ובתגובה ענה לה "עופי לי מהעיינים". הליכוד: "מתקפה גסה ומיזוגנית".

חברי הכנסת של האופוזיציה הטיחו קריאות בושה בחברי הקואליציה. רבים מחברי האופוזיציה סירבו להצביע כמחאה.

במהלך הדיון האופוזיציה ניסתה להביך את הקואליציה בהסתייגות שתחיל את חוק החשמל גם על ההתיישבות הצעירה, בשלב הזה קם אורבך קם ואמר שהממשלה הזו עושה עבור ההתיישבות הצעירה הרבה יותר מקודמתה. ראש הממשלה בנט יצא מהכלים וקם להתעמת עם האופוזיציה.

"לא ניכנע לבריונות שמוכוונת על ידי ראש אופוזיציה שמאס בכללי הדמוקרטיה וזורע תוהו ובוהו", אמר בנט, "נתניהו שהצביע בעד ההתנתקות ורגב שדבררה אותה לא יטיפו לי מוסר. הם ימשיכו לצעוק ואנחנו נמשיך לעשות".

ח"כ אורבך הצביע נגד ההתיישבות הצעירה, ראש הממשלה בנט ניגש לראש האופוזיציה נתניהו כסהרורי ואמר לו שהצביע בעד ההתנתקות.

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בחריפות את הקואליציה לאחר אישור החוק: "יום שחור לציונות ולדמוקרטיה", כתב, "ממשלת בנט-רע"מ שברה היום עוד שיא אנטי-ציוני ואנטי דמוקרטי. היא אישרה היום את חוק החשמל של רע"מ לחיבור עשרות אלפי מבנים לא חוקיים לחשמל. בכך היא מכשירה את השתלטות התנועה האיסלאמית על הנגב והגליל ומגשימה נדבך מרכזי בתוכנית הפלסטינית למימוש 'זכות השיבה'. הם שברו בפעם הראשונה בתולדות הכנסת את תהליך החקיקה ופעלו בניגוד לעמדת היועצת המשפטית של הכנסת. ממשלת בנט-רע"מ יוצרת אנרכיה בכנסת. צעד אחר צעד היא רומסת את הציונות ואת הדמוקרטיה. היום, עם חוק החשמל, היא הגיעה לשפל חדש בהתרפסות המסוכנת שלה לתנועה האיסלאמית תוך דריסת הדמוקרטיה ברגל גסה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *