בנט והורביץ יודיעו הערב על ביטול הבידודים במערכת החינוך

הצדדים הגיעו להסכמה כי יום חמישי יבוטלו הבידודים עד גיל 18 וגם מחוסנים ידרשו לשתי בדיקות ביתיות בשבוע. ב19:30 הצהרת בנט והורביץ על תכנית ביטול הבידודים במערכת החינוך

במשרד הבריאות, דנו היום (חמישי) על ביטול מדיניות הבידודים במערכת החינוך. משרד הבריאות רצה להחיל את המתווה החדש רק בעוד עשרה ימים, שרת החינוך דרשה לקצר בכמה ימים, ולבסוף הצדדים הגיעו להסכמה כי יום חמישי יבוטלו הבידודים עד גיל 18 וגם מחוסנים ידרשו לשתי בדיקות ביתיות בשבוע. ב19:30 הצהרת בנט והורביץ על תכנית ביטול הבידודים במערכת החינוך.

מאומתים לא יוכלו להגיע למסגרות החינוך.

שר הבריאות ניצן הורוביץ וראש הממשלה נפתלי בנט, סיכמו כי החל מיום חמישי הבא ילדים בני 0-18 אשר נחשפו לחולה מאומת לא יכנסו לבידוד.

כולם יצטרכו בשתי בדיקות שבועיות – ללא הבדלים בין מחוסנים ולא מחוסנים. מדובר בשתי בדיקות ביתיות שיערכו בימי ראשון ורביעי. עם זאת, לא תהיה דרישה לבדיקה מוסדית בגילי גן ויסודי. מי שיאובחן כמאומת נשאר בבידוד ולא יורשה לחזור לבית הספר עד שיצא שלילי.

מי שכן יבוא במגע עם מאומת – לא יזדקק בבדיקה נוספת מעבר לשתיים השבועיות הקבועות.

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הכריז אתמול (רביעי) על סופן של הגבלות הקורונה. כשתוקפן של התקנות יפוג, הבריטים יוכלו להסיר את המסכות בחללים סגורים ולחזור לעבוד מהמשרד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *