בנט ולפיד קוראים לישראלים באוקראינה לחזור לישראל

שר החוץ לפיד בשיחת זום עם נציגי משרד החוץ בקייב: "נערכים להוצאת ישראלים. מחר ינחתו בארץ משפחות הדיפלומטים. נדאג לכל מה שצריך"

‏שר החוץ יאיר לפיד מקיים כעת הערכת מצב בזום עם השליחים הישראלים בקייב. במהלך השבת הנחה לפיד להעביר את משרד החוץ למתכונת חירום והורה על הקמת צוות יעודי בראשותו של המנכ״ל אלון אושפיז. בני המשפחה של השליחים באוקראינה ישובו ארצה מחר בטיסה מסחרית .

  1. בנט יכנס הערכת מצב בשעה 19:00 עם בכירי משרד החוץ. שם מפצירים בישראלים השוהים באוקראינה לעזוב כמה שיותר מהר – ישנן 22 טיסות שבועיות ומנסים לתגבר אותן.

עד כה נרשמו 4500 ישראלים ככאלה ששוהים באוקראינה, 500 מתוכם נרשמו רק אתמול. בישראל מעריכיםפ שבימים הקרובים יגברו הבקשות לעלייה ארצה.

השר לפיד לנציגים של משרד החוץ בקייב: ״נערכים להוצאת ישראלים. מחר ינחתו בארץ משפחות הדיפלומטים. נדאג לכל מה שצריך״.

שתי המשימות העיקריות עליהן החליט שר החוץ הן:

1. תגבור כוח המשימה בקייב על מנת לתת מענה לקהילה היהודית הגדולה, ולאלפי הישראלים הנמצאים באוקראינה. (ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמתגברת את השגרירות שלה בקייב בשלב זה).


2. יצירת מעטפת לוגיסטית למשפחות השליחים ונציגי ארגוני הקליטה באוקראינה.

הערכת מצב נוספת של שר החוץ עם ראש הממשלה תערך בשעה הקרובה. שם תדון אזהרת המסע וההערכות למצב חירום.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אתר נכבד מדוע אתם מענים הגולשים עם תמונת 2 הזבלים הללו בנט ולפיד ימח שמם וזכרם. אמן. הקב.ה יעקור אותם מן העולם אמן. שם רשעים ירקב אמן.

    פפפווועעע בנט ולפיד ערב רב רשעים נבזים כלבים מכוערים רעים שנואים בלתי נסבלים מלך המלכים יקבור אותם מהרה מהר בכף הקלע למיליוני שנים. אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב