בנט: "ישראל זקוקה לממשלה שתשקף את התפלגות הדעות בעם"

יו"ר ימינה נפתלי בנט התייחס בישיבת הסיעה להחלטת הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, ורמז לאפשרות שיעמוד בראשות הממשלה.

יו"ר ימינה נפתלי בנט התייחס בישיבת הסיעה להחלטת הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה על בנימין נתניהו, ורמז לאפשרות שיעמוד בראשות הממשלה. "מה שנכון לישראל זה הקמת ממשלה יציבה כדי להציל את המדינה מבחירות חמישיות, וממשלה שמבטאת את הקונצנזוס הלאומי.", אמר בנט בהצהרה לתקשורת: "ישראל זקוקה לממשלה שתשקף את התפלגות הדעות בעם, ממשלה לאומית ימנית יציבה. אעשה הכול כדי למנוע עוד בחירות".

בנט גילה כי "היתה לי את האופציה להיות ראש ממשלה אבל לא זינקתי עליה ישר. לא אוותר על הערכים שלי. בנט איחל הצלחה לנתניהו. "נוודא שכל ממשלה תייצג את כל אזרחי מדינת ישראל".

בנט עקץ את בצלאל סמוטריץ ואמר כי "יש כאלה שקוראים לעצמם ימין ורוצים לגרור את המדינה לבחירות חמישיות, כמו שורפי האסמים בבית שני", אמר והעבר להתייחס לאפשרות שיעמוד בראשות ממשלת שמאל, "יש גם כאלה בצד השני כאלה שחושבים שנוותר על עמדותינו הלאומיות לטובת ממשלת שמאל שבראשה כביכול אעמוד. לא מכיר הרבה פוליטיקאים שיכלו להיות ראש ממשלה ולא זינקו עליה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *