בנט לנתניהו: "שחרר, נשביע ממשלה ברביעי"

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, מסר בהצהרה לתקשורת כי "בעוד מספר ימים נשביע, בעזרת השם, ממשלה חדשה. יש מי שמתנגד לממשלת האחדות ופועל למנוע את הקמתה וזה בסדר גמור"

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, מסר בהצהרה לתקשורת כי "בעוד מספר ימים נשביע, בעזרת השם, ממשלה חדשה. יש מי שמתנגד לממשלת האחדות ופועל למנוע את הקמתה וזה בסדר גמור.
אפשר לדבר נגד, לכתוב נגד ואף להפגין נגד."

בנט דיבר בנאומו על חסימת הפוסט של ידידהמאיר ואמר: "לא כל התנגדות לממשלה היא הסתה, ואסור לחסום בפייסבוק מאמרי ביקורת, חריפים ככל שיהיו. במהלך שנותיי בפוליטיקה הבנתי שמנהיג חייב לדעת להקשיב לביקורת, להכיל אותה, וגם אם היא לא צודקת או מוגזמת – לפתח עור עבה וכושר עמידה, ולהמשיך הלאה."

מכאן פנה בנט וביקש לביבי לשחרר, "בשבועות האחרונים מופעלת מכונה אלימה על חברי כנסת מימינה ומתקווה חדשה: זה מבצע ממומן, מנוהל, שמטרתו לשבור אותם, על מנת שיערקו ויצביעו נגד הממשלה החדשה.
במבצע הזה, לצערי כל האמצעים כשרים.

שמעתי את נתניהו היום אומר לתומכיו, ממש בשפה הזאת: "אל תפחדו להיכנס בהם". "להיכנס בהם", זה לעקוב יום שלם במכונית אחרי חברת כנסת, עם רמקולים מחרישי אזניים, להפחיד את ילדיה בדרך לבית ספר, לאיים בפיטורים מהעבודה, ולשלוח קללות ואיומים מכל עבר. אני קורא מכאן למר נתניהו: תרפה. תשחרר את המדינה להמשיך הלאה.

בנט טען כי הממשלה הזאת היא "עשר מעלות יותר ימנית מהנוכחית."

בנט המשיך: נתניהו טען היום בקולו שהוא מעולם לא הסכים להקים ממשלה שנשענת על מנסור עבאס כולנו מבינים שהוא אינו דובר אמת. כולנו צפינו ב"אבו יאיר" מחזר אחרי מנסור עבאס.
הרי אני הייתי חלק ממשא ומתן להקמת ממשלה בראשות נתניהו עם רע"מ, ויודע בדיוק מה נתניהו הבטיח להם. הרי כל המשא ומתן שלנו עם רע"מ התבסס על מה שהליכוד כבר התחייב לתת, רק שאנחנו היינו קצת יותר קשוחים ושמרנים. הדברים מתועדים ואני מניח שעוד יחשפו. על מי נתניהו חושב שהוא עובד?".

לדבריו,"הבדל היחיד ביני לבין נתניהו בהקשר הזה הוא שנתניהו מסתיר את פגישותיו עם מנסור, ואני לעומת זאת מכבד את מנסור ולא מתחבא.
אני אומר את הדברים לציבור כפי שהם. נתניהו גם מספר לכם שמוכרים את הנגב. שוב, שקר מוחלט.
האמת היא שנתניהו הוא שמכר את הנגב משך 12 שנות שלטונו, לבנייה בלתי חוקית, לאלימות, לפרוטקשן, לפריצות לבסיסי צה"ל ולאובדן משילות רחב.
תכנית ההסדרה שלנו עושה את הפעולה ההפוכה – מטרתה להחזיר את המשילות, ולפעול לריכוז הבדואים מכל הגבעות מסביב, לתוך יישובים מוסדרים.
זה טוב לבדואים וטוב למדינה. במקום לגלגל את הבעיות הלאה, בכוונתנו לטפל בהן.

בנט קרא ליושב ראש הכנסת יריב לוין: "תקבע ליום רביעי הקרוב את ההצבעה להקמת הממשלה. כך ראוי, והסמכות בידך. אנו יודעים שנתניהו לוחץ עליך לעכב את ההצבעה, לדחות, למשוך, בעוד חמישה ימים, כדי לתת עוד זמן לציד העריקים. זו אולי טובת נתניהו, אבל אתה יודע, יריב, זו לא טובת המדינה. גם בליכוד כבר מזמן מבינים את זה. שחרר אותנו מעוד ימים ארוכים של רעל, אש, ותימרות עשן.יריב, נשבעת אמונים למדינה, ולא לאדם מסוים. העם מצפה ממך שתעשה את זה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *