בנט מאותת שיצטרף לנתניהו: "הליכוד יכול לספור את האצבעות שלנו"

יו"ר ימינה נפתלי בנט אותת היום (שני) כי הוא מתכוון להצטרף לממשלה בראשות נתניהו וימשיך במאמצים למנוע בחירות בפעם החמישית: אחרי הצהרת בנט: ראש הממשלה נתניהו ויו״ר ימינה בנט, יפגשו בשעה 15:15 בלשכת רה״מ

יו"ר ימינה נפתלי בנט אותת היום (שני) כי הוא מתכוון להצטרף לממשלה בראשות נתניהו וימשיך במאמצים למנוע בחירות בפעם החמישית: "מי שיפעל למען הקמת ממשלה יציבה ימצא אותי כבן ברית נמרץ ויצירתי". ראש הממשלה נתניהו ויו״ר ימינה בנט, יפגשו בשעה 15:15 בלשכת רה״מ.

לפני ישיבת סיעת ימינה הצהיר בנט כי "נמשיך להיות שותפים מלאים להקמת ממשלת ימין יציבה וטובה". בנט התייחס לפגישה שקיים עם נתניהו ביום חמישי האחרון ואמר כי הוא תומך בממשלה בראשות נתניהו. "בפגישות שלנו אמרתי לנתניהו – ואני אומר גם פה, שהליכוד יכול לספור את אצבעות סיעת ימינה לטובת הקמת ממשלה ימנית. אנחנו נפעל בכל הכוח והאמצעים למנוע אסון של בחירות חמישיות. יש לא מעט דרכים יצירתיות להביא לזה, אבל בשביל זה צריך להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד".

על הפרסומים בעניין הרוטציה אמר בנט "יצאו מספר פרסומים כאילו נושא התפקיד שלי מהווה חסם – זה שקר מוחלט. שום תפקיד לא מהווה חסם להקמת הממשלה. יכולתי כבר בשעה הזאת להיות בכיסא ראש הממשלה אם זו הייתה מטרתי העליונה. מטרתי העליונה היא למנוע בחירות".

בנט תיאר כי "ישראל מתמודדת עם אתגרים – אירן, האג, אנשים בחל"ת שתיכף נגמר להם, המון תפקידים במערכת הציבורית שלא מאוישים תקופה, היעדר תקציב, המדינה לא פועלת – צריך לצאת מזה כמה שיותר מהר. הקרקס הזה של בחירות חמישיות מסמן לאויבים שלנו שאנחנו בהתפרקות. המערכת הפוליטית צריכה לצאת מהקיבעונות שלה ולהקשיב לציבור".

"אתם שומעים שמפלגות שוכרים משרדים ויועצים ומתארגנים לקמפיין", הוסיף. "מול מחנה ההפקרות של אנשים שבשקט ובשם אידיאלים ועקרונות נשגבים כביכול מטרפדים את זה. זה הסיפור עכשיו. רדו מהעץ. מי שיפעל למען הקמת ממשלה יציבה ימצא אותי כבן ברית נמרץ ויצירתי. מי שיפעל למען סלילת הדרך לבחירות חמישיות ימצא אותי ואותנו נלחמים בו בכל כוחנו".

"האחריות שלנו כמנהיגי העם זה לא לאכזב את העם הזה", סיכם בנט. "לזכור שבמלחמות ישראל היו אנשים מכל הקשת הדעות וגם היום בגבול הלבנון ובמדבר מצרים יש אנשים שונים שכולם אוהבים את מדינת ישראל. בואו לא נאכזב אותם, בואו נמצא נוסחאות שיאפשרו לנו לשבת ביחד, גם אם לא מסכימים על הכל, ולהתחיל לנהל את מדינת ישראל"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *