"בנט מגרש את החרדים לנגב": הח"כים החרדים זועמים על החלטת רה"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע בישיבת הממשלה על החלטתו להקים את העיר החרדי כסיף. החרדים זועמים

ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע בישיבת הממשלה על החלטתו להקים את העיר החרדי כסיף. "אנחנו מחליטים היום גם על הקמת עיר חרדית, כסיף, שתקל על מצוקת הדיור הקשה בחברה החרדית. כבר שנים רבות שהמדינה לא הקימה עיר חרדית חדשה, והנה אנחנו עושים את זה היום. כאן מגיעה מילה טובה לשרת הפנים, איילת שקד, ולשר הבינוי והשיכון, זאב אלקין, שמובילים את המהלך הכ"כ חשוב הזה.", אמר בנט.

בעקבות ההחלטה לזרוק את הזוגות הצעירים החרדים ל"סוף העולם" – החרדים זועמים:

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "לאורך כל השנים התנגדתי להקמת יישוב חרדי בכסיף. ואכן הנושא נדחה ובמקום זה החליטו על בניית יישוב חרדי בשפיר.
עתה, ניצלה הממשלה הנוכחית את העובדה שאנחנו לא בקואליציה – ביטלה את שפיר, וזורקת את הציבור החרדי לכסיף, שאיש לא יילך לשם.

יו״ר ש״ס אריה דרעי על החלטת בנט להקים ״עיר חרדית״ בכסיף: ״היזהרו מן הצבועים״, אמרו חז״ל אותה ממשלה שעשקה מהציבור החרדי את כבשת הרש שלו וביטלה במחי יד תכנון של שנים"" שהובלנו להקמת עיר חרדית אמיתית במערב קריית גת, היא זו שמגלגלת היום עיניים ושולחת את החרדים לכסייפה, במיזם הזוי ומנותק מהמציאות.

ממשלת ההונאה של בנט ואלקין ממשיכה לאחז את עיני הציבור ולהתעמר בציבור החרדי, שכל חטאו שהוא עומד על עקרונותיו ולא מצטרף לממשלת השמד הזו.

ח"כ ישראל אייכלר על גירוש החרדים ל"תחום המושב" בכסייפה: כבר שנים שמנסים להפוך את החרדים לבשר תותחים במלחמת הבדואים בנגב. אין שום היגיון שבעיר ערד המצויה כעשרה קילומטרים מכסייפה לא מאפשרים לחרדים להתיישב, ודווקא בגבול כסייפה שהיא העיר הענייה ביותר במדינה עם מספר המובטלים הגדול ביותר במדינה, מושיבים את החרדים שיהיו שם למשיסה בידי השכנים הרעבים ללחם.

אין זה פלא שהממשלה הרודפת את החרדים בכל תחומי החיים והכלכלה, מנסה לגרש אותם אל המדבר בכסייפה. אולי לכך התכוונן "המשורר" ליברמן שאמר "צריך לקחת את החרדים במריצות ולהשליך אותם למזבלה". ביטול הקמת קרית גת מערב (שפיר) לציבור החרדי, בידי אלקין ושקד, הינה שערורייה בכל קנה מידה.

השר לשעבר ליצמן מסר כי "כשר השיכון לשעבר אני אומר בבירור כי מדובר בהחלטה המנוגדת לעמדת אנשי המקצוע במשרד השיכון והפנים, שהיו שותפים מלאים בהחלטה, יחד עם ידידי הרב דרעי בהיותו אז שר הפנים, לייעד את המקום כפתרון למצוקת הדיור החרדית. זוהי גזילת כבשת הרש באופן בוטה וחמור.

כל הדיבורים וההבטחות על הקמת כסיף לחרדים הם זריית חול ופגיעה נוספת של הממשלה בצרכי הזוגות הצעירים בציבור החרדי. תהיו בטוחים שגם כסיף בסוף לא תגיע לחרדים אלא לבדואים, כמתוכנן."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *