בנט מודה בטעות שעשה בחורף האחרון

ראש הממשלה בנט אמר על צירופו של עמיחי שיקלי למפלגת ימינה: "עשיתי טעות"

ראש הממשלה נפתלי בנט מודה בטעות שצירף בחורף האחרון את עמיחי שיקלי לימינה. ראש הממשלה בנט אמר על צירופו של עמיחי שיקלי למפלגת ימינה: "עשיתי טעות", כך דיווח בטורו השבועי בידיעות העיתונאי נחום ברנע.

"הטעות שבנט מודה בה הייתה צירופו של עמיחי שיקלי, מדריך במכינה קדם־צבאית, לשביעייה הפותחת ברשימת ימינה לכנסת. היא עלתה לקואליציה בתבוסה בהצבעה על חוק האזרחות, ביום שלישי השבוע", כותב ברנע.

ברנע מוסיף: "חווֹת הדעת בתוך סיעת ימינה על חברם קשות מאוד: בוגד, עריק, *** לייקים, נוכל. ההאשמות כלפיו הולכות לאחור, עד למה שאמרו עליו חברי הצוות שלו בסיירת. בנט מעדיף לקרוא לו תימהוני. ברור לכל חברי הקואליציה שאי־אפשר לסמוך על הצבעתו. בסופו של דבר לא יהיה מנוס מלהכריז עליו פורש".

ברנע מודה כי מדובר בטעות של בנט וכי שרים ממפלגות אחרות הזהירו אותו: "בנט לקח על עצמו את כל האחריות. הוא, רק הוא, שתל את שיקלי בימינה. הטעות היא שלו, מהתחלה עד הסוף. שרים ממפלגות אחרות בקואליציה טוענים שהזהירו את בנט ואת שקד. הם מייחסים לשקד, אולי גם לבנט, תמימות. כשמדובר בראש ממשלה ובשרת הפנים, זאת לא בדיוק מחמאה".

שיקלי הצביע נגד חוק האזרחות וכנראה יוכרז כפורש. בימינה יש כעס גדול על ח"כ שיקלי ומתייחסים אליו כ"סוס טרויאני" של הליכוד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *