בנט: "מיליונים יידבקו, אבל לא יהיה סגר"

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב מסיבת עיתונאים בקריה בתל אביב והודיע כי "כל העובדים במשק יקבלו שכר על ימי הבידודים מהיום הראשון"

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס הערב מסיבת עיתונאים בקריה בתל אביב והודיע כי "כל העובדים במשק יקבלו שכר על ימי הבידודים מהיום הראשון".

בנט שלא חידש הרבה אמר עד כי "כל משפחה תקבל 3 בדיקות. מי שלא חייב לגשת לבדיקת PCR, שלא ייגש." ראש הממשלה הדגיש כי "ישראל לא תפעיל סגר בגל הנוכחי כי הוא לא יהיה אפקטיבי בשלב זה. לא איבדנו שליטה על המגפה."

בנט יצא נגד התקשורת ואמר כי "האולפנים משדרים היסטריה – לפנינו שבועות קשים אבל לא איבדנו שליטה". בנט תקף גם את ראש הממשלה לשעבר נתניהו שגיחך על אמינת בדיקות האנטיגן, וכן תקף את האופוזיציה "שמחרחרת כאוס."

"האומיקרון פוגע בילדים – זו עובדה. אני מסתכל על הגרפים בכל העולם, חושב על הילדים שלנו וכואב לי הלב. נראה יותר ילדים מבודדים כי לא מספיק התחסנו, לא אוותר על העיקרון להגן על ילדים שאינם מחוסנים", הגיב בנט.

בנט ציין עוד כי ‏"התחלואה בעולם היא במיליונים, וגם פה נגיע לכמה מיליוני נדבקים. אנחנו מנהלים את המשבר הזה בעקביות, לאור שלושה עקרונות: המשק פתוח והכלכלה ממשיכה לתפקד. נגן על הפגיעים ביותר ונשמור על הילדים שלנו – גם אם זה קשה".

העיתונאי יקי אדמקר צייץ בטוויטר: "במסיבת העיתונאים בנט תקף את התקשורת. את נתניהו. את האופוזיציה, ולא נתן מענה ממש לבעלי העסקים. ע"כ נאמר 'כשלא יודעים לרקוד אומרים שהרצפה עקומה'."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *