בנט מקיים דיון לקראת החמרת ההגבלות, נתניהו תוקף

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום (שלישי) הערכת מצב בעניין התפשטות הדלתא של נגיף הקורונה. מקלב: "זו ממשלה חצי אנרכיסטית, חצי מהם מכחישי קורונה"

ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום (שלישי) הערכת מצב בעניין התפשטות הדלתא של נגיף הקורונה. בדיון לקחו חלק גם שר הבריאות ניצן הורוביץ, מנכ"ל משרד רה"מ יאיר פינס, מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי פרייס ועוד בכירים.

ביממה האחרונה אובחנו 6,275 חולים חדשים, כאשר מצבם של 388 חולים מוגדר כקשה. הערכה היא כי מספר המאומתים יילך ויגדל בשבועות הקרובים באופן ניכר ויגביר את העומס בבתי החולים.

משרד החינוך הציג היום תחזית קשה לקראת פתיחת שנת הלימודים ומעריך שיהיו כ-5,000 תלמידים מאומתים ב-1 בספטמבר. במקרה של עלייה בתחלואה בבתי הספר, ניתן יהיה לפצל כיתות לשתיים, אך זה יהיה רק בכיתות ה' ומעלה.

יו"ר האופוזיציה נתניהו תקף את בנט בפוסט שכתב בפיסבוק: "היום נשבר שיא של חצי שנה במספר חולי הקורונה (!), שיא של חמישה חודשים במספר הנפטרים ליום (!), ושיא של ארבעה חודשים במספר החולים הקשים."

נתניהו המשיך ותקף: "הרי הוצאנו את ישראל ראשונה בעולם מהקורונה וכבר לפני 7 שבועות ביקשתי להביא לישראל את החיסון השלישי שכבר הזמנו מראש, ולהתחיל מייד לחסן את האוכלוסייה. אם בנט היה עושה את זה בזמן לא היינו מגיעים לשיאי תחלואה כאלה ולא היו מדברים עכשיו על סגר."

ח"כ מקלב תקף בקול ברמה: "זו ממשלה חצי אנרכיסטית, חצי מהם מכחישי קורנה בהתרסה. הצהירו כנגד החיסונים וההגבלות. הם פופוליסטים במהותם וחסרי אחריות"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *