בנט נגד קמפיין ה"גיאוועלד" של נתניהו: "הולך על הראש של מפלגות הימין"

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט יצא בראיון הבוקר נגד "קמפיין הגעוואלד" של ראש הממשלה, וטען כי ייתכן שאחרי הבחירות הוא יקים קואליציה עם גנץ: "אין לי ספק שאם הימין החדש לא יהיה חזק – נתניהו יתקשר לבני גנץ"

יו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, תקף הבוקר את "קמפיין הגעוואלד" של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי "נתניהו יפיל מפלגות ימין קטנות".

בריאיון לאריה גולן רשת ב' אמר בנט: "השאלה העיקרית זה מי הפרטנר של נתניהו לממשלה הבאה, האם הוא רוצה את בני גנץ כשר ביטחון או אותי כשר ביטחון, האם נתעורר עם יאיר לפיד כשר משפטים או עם איילת שקד כשרת משפטים?".

בנט התייחס גם לדברי נתניהו אמש, כי ישקול סיפוח של שטחים ביהודה ושומרון, ואמר: "תמיד לפני הבחירות יש את האמירות האלה. בסופו של דבר, דקה אחרי הבחירות נתניהו מתקשר לאהוד ברק ומכניס אותו לממשלה, מתקשר לציפי לבני והופך אותה לשרת משפטים. והפעם אין לי ספק שאם הימין החדש לא יהיה חזק הוא יתקשר לבני גנץ ויכניס אותו כשותף שלו, ונתעורר לממשלת ביבי, גנץ, לפיד, ניסקורן – שזה איום ונורא.

"אני נותן לך בדיוק את התסריט, ב-22:05 ראש הממשלה אומר 'הגיע הזמן לאחד ולאחות את העם, נקרא לבני גנץ לשבת'. ב-22:30 כבר תוכנית טראמפ תהיה מונחת על השולחן, ולמען השלום צריך ממשלת אחדות של נתניהו וגנץ ולפיד.

"במקום לנסות להביא קולות מבני גנץ, ראש הממשלה הולך על הראש גם של סמוטריץ', ושלי וגם של כל מי שנמצא בימין. זה מדאיג, כי הוא יפיל את חלק ממפלגות הימין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *