בנט ניסה להבהיל את הציבור: "הגל החמישי החל"

בנט ניסה להזהיר את הציבור במסיבת עיתונאים מפני האומיקרון אך לא הטיל הגבלות: "הגל החמישי החל, הזמן הולך ואוזל, אני מזהה עייפות בציבור, זה מובן וזה טבעי, ודווקא מתוך זה אנחנו חייבים לפעול בצורה שכלתנית ולעשות את הדבר הנכון. המטרה היא לצלוח את הגל הזה עם המשך פעילות המשק ומערכת החינוך ככל הניתן"

רה"מ נפתלי בנט כינס מסיבת העיתונאים וניסה להבהיל את הציבור: "הגל החמישי החל, הזמן הולך ואוזל, אני מזהה עייפות בציבור, זה מובן וזה טבעי, ודווקא מתוך זה אנחנו חייבים לפעול בצורה שכלתנית ולעשות את הדבר הנכון. המטרה היא לצלוח את הגל הזה עם המשך פעילות המשק ומערכת החינוך ככל הניתן. בזמן שאנחנו קונים אנחנו רוצים לחסן כמה שיותר מילדי ישראל".

"לפני 3 שבועות התרעתי בפני אזרחי ישראל שגל חדש בדרך. יום לאחר מכן התכנס קבינט הקורונה וקיבלנו ראשונים את ההחלטה לסגור את ישראל לזרים. זו הייתה החלטה אמיצה וחשובה שקנתה לנו זמן יקר. היו מי שאמרו הוא היסטרי ושאנחנו מגזימים, אך חבריי לממשלה הבינו שצריך לקחת זמן ולהרחיק את הווריאנט", אמר בנט בפתח דבריו.

בנט הוסיף: "אני מזהה עייפות בציבור, זה מובן וזה טבעי, ודווקא מתוך זה אנחנו חייבים לפעול בצורה שכלתנית ולעשות את הדבר הנכון. המטרה היא לצלוח את הגל הזה עם המשך פעילות המשק ומערכת החינוך ככל הניתן. בזמן שאנחנו קונים אנחנו רוצים לחסן כמה שיותר מילדי ישראל"

בנט הרגיע מפני תופעות הלוואי של החיסון ואמר: "בארה"ב יש למעלה מ-5 מיליון ילדים מחוסנים ואין להם תופעות לוואי משמעותיות. חיסון הילדים בטוח והוא באחריות ההורים. הורה שהתחסן שלוש פעמים חייב להגן גם על ילדיו. אל תותירו את ילדיכם חשופים לאומיקרון, פשוט תגיעו לקופת החולים הקרובה ותחסנו את הילדים".

בנט המליץ לבעלי העסקים שיאפשרו לעובדים לעבוד מהבית: "כל מי שיכול לאפשר לעובדים שלו לעבוד מהבית בלי פגיעה – תעשו את זה".

בנט העריך שנראה זינוק בתחלואה בעוד 3 שבועות אך בהקשר לשאלה על הדוגמא הסותרת של נסיעת אשתו לחול והתנהלות שאשא השיב: מה שהיה נכון לאלפא ולדלתא לא בהכרח נכון לאומיקרון."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *