בנט עלה על הגימיק, ביבי ביטל את הגעתו לביתו

 יו"ר ימינה נפתלי בנט הופתע הבוקר לגלות מחוץ לביתו היערכות ביטחונית כבדה מול ביתו ברעננה. בירור קצר העלה כי נתניהו מתכנן שם לעשות גימק ולפנות לבנט אישית. נתניהו הודה: "הבנתי שבנט שלא רוצה להיכנס לממשלה איתי"

יו"ר ימינה נפתלי בנט הופתע הבוקר לגלות מחוץ לביתו היערכות ביטחונית כבדה מול ביתו ברעננה. בירור קצר העלה כי נתניהו מתכנן שם לעשות גימק ולפנות לבנט אישית. לאחר שגילה את התכנון, פרסם בנט סרטון ובו קרא לנתניהו לעימות. בעקבות כך, נתניהו ביטל את הגעתו. לאחר שעות, המחסומים שהוצבו במקום הורדו.

ראש הממשלה נתניהו הודה בכנס הליכוד ברעננה כי תיכנן לעשות גימק בעיר: תכננו להפעיל היום ״נוהל שכן״ ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה – עם או בלי רוטציה. כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך. ולכן אם תצביעו מחל תקבלו את בנט שר בממשלה שלי ואם תצביעו לבנט תקבלו אותו שר בממשלה של לפיד.

בימינה תקפו: "נתניהו בא להטריל, בנט הזמין לעימות – נתניהו ברח. עלות הגימיק: חצי מיליון ש"ח למשלמי  המסים. נתניהו תכנן להגיע מחוץ לביתו של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, היום. המידע ודאי (אושר על ידי המשטרה והשב"כ בשטח), שום כנס אחר ברעננה. נתניהו רצה להטריל, וברח ברגע האחרון. הדיבייט מוכן, הכיסאות מחכים, ממה הוא מפחד?"

נתניהו תכנן גימיק מול ביתו של בנט
ההיערכות לגימיק –

בשיחה עם N12 אמר בנט: "ההפתעה של נתניהו נחשפה והוא שוקל לברוח מדיבייט. נתניהו – בוא לביתי". בנט כתב בטוויטר: "העוגה של גילת מחכה. (כשרה)". גנץ מיהר לעקוץ: "נפתלי, אל תשכח להזמין את דרעי שיחתום ערבות".

"הבוקר קמנו לפלוגות של משטרה מול הבית ושב"כ, לא הבנו מה זה. מתברר שנתניהו הולך לעשות את הגימיק שלו, לבוא עם חוזה לחתימה וכו'", אמר בנט בסרטון שפרסם. "אז קודם כל אני לא חותם על שום דבר כי אני לא עובד אצל נתניהו אלא אצלכם, אזרחי ישראל".

 

בנט קרא לנתניהו להתייצב לעימות: "אני מזמין את ביבי לדיבייט בכל שעה שהוא ירצה, רק שיגיד מתי ונגיע. נדבר על הממשלה שלנו שתטפל בנגב מול ההזנחה של הממשלה שלך, ממשלה שלנו שתוריד מסים אל מול העלאת המסים אצלך, ממשלה שלנו שתוריד מחירי דירות מול הזינוק אצל. על הכול נדבר, תגיע, רק תגיד את השעה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *