בנט על המחסור בחיסונים: "מטעמי חיסיון, מספר החיסונים המדויק אינו מתפרסם"

לאחר התלונות על מחסור בנט מרגיע כי מלאי חדש יגיע במוצאי שבת

תלונות רבות הגיעו מצד אזרחים שניסו לתאם תור לקבלת מנת חיסון שלישית, אך נתקלו בתורים ארוכים. הערב (חמישי) טוען ראש הממשלה נפתלי בנט כי "בישראל יש מלאי חיסונים מספק, וגם יבואו עוד מאות אלפי חיסונים במוצאי שבת."

ראש העיר ירושלים ‏משה ליאון אומר הבוקר לדוד חכם וליקי אדמקר בקול ברמה: ״ביקשתי לפתוח מתחמי חיסונים גדולים, ביקשו ממני להמתין כי יש מחסור״.

ראש הממשלה הגיב לטענות על מחסור בחיסונים ואמר כי"יש בישראל מלאי חיסונים מספק, גם להווה וגם לצרכים העתידיים. מספר משלוחים הגיעו בימים האחרונים, וכך יימשך. ראש הממשלה, נפתלי בנט, עומד בקשר רציף עם מנכ"ל חברת פייזר, לצד שר הבריאות ובכירי משרדו. אין חשש למחסור בחיסונים."

בנט טען כי "מטעמי חיסיון, מספר החיסונים המדויק אינו מתפרסם. אזרחי ישראל שלא התחסנו צריכים ללכת להתחסן, יש חיסונים לכולם. ננצח את הדלתא רק אם קצב ההתחסנות יגבר על קצב התפשטות המגיפה".

מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור חזי לוי, אמר היום (חמישי) שאם היה עדיין מכהן בתפקיד, הוא היה קורא להטיל מגבלות חמורות על נתב"ג. "עכשיו צריך להגיע להחלטות יותר כואבות כדי למנוע אי ספיקה בבתי החולים", אמר פרופסור לוי. "אם לא נעצור את זה נגיע למספר חולים קשים שיטילו עומס רב על מערכת הבריאות לפני החורף. אולי זה הזמן לעוד הגבלות וגם לחשוב על סגר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *