"בנט רוקד על כל החתונות": לפיד חושש מהפגישה של בנט עם נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש מחר עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, יממה לפני הפגישה של בנט עם לפיד בצאת החג והשבת. בסביבת לפיד חוששים שבנט קבע עמו את הפגישה רק מתוך כוונה להעלות את מחירו בגוש נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש מחר עם יו"ר ימינה נפתלי בנט, יממה לפני הפגישה של בנט עם לפיד בצאת החג והשבת. בסביבת לפיד חוששים שבנט קבע עמו את הפגישה רק מתוך כוונה להעלות את מחירו בגוש נתניהו. בסביבת לפיד ואומרים כי על בנט להתחייב לא לשבת עם נתניהו – לפני שיהיה על מה לדבר.

הכתבת דפנה ליאל צייצה כי "לבנט יש קלפים חזקים מאד ביד. יכול לבקש מנתניהו להיות ראשון ברוטציה ואם לא יסכים יוכל לעבור ללפיד:" גורם מעורב בגוש השינוי אומר ליובל קרני כי ״הפגישה של בנט עם נתניהו רק מחזקת את העובדה שבנט רוקד על שתי החתונות. אם בנט רוצה שינוי אין לו מה להפגש עם נתניהו״.

כזכור, ראש הממשלה נתניהו הציע לבנט 7 שירונים בליכוד במשך 2 קדנציות, והעברת אלפי חברי מרכז לליכוד, וזאת בתמורה לתמיכה בו לראשות הממשלה.

הבוקר דווח בידיעות אחרונות כי בנט ולפיד צפויים להיפגש בסוף השבוע לקראת אפשרות שבנט יוכתר כראש המשלה הבא מטעם מחנה המרכז שמאל. כל המפלגות בגוש אינן מתנגדות שבנט יהיה המועמד לראשות הממשלה. גורם בכיר בגוש אמר: “לפיד ויתר על האגו במערכות הבחירות הקודמות לגנץ ועכשיו מוכן לוותר לבנט, אבל אנחנו צריכים לדעת שבנט בכלל מוכן לבוא”.

‏מנגד, הכתב דביר עמר דיווח כי הרב איתן איזמן, מייסד נעם צביה ובכיר הרבנים בימינה, אומר כי הובטח לו שלא ילכו עם השמאל: הח”כים שהיו אצלי ביקשו שאגיד את דברי לגבי ימינה, אמרתי את דברי, אבל אמרתי שאני מקווה שלא תעמידו אותנו בפני עובדה שתלכו לממשלת שמאל. הם אמרו לי שזה לא מעשי”.

ח”כ תמר זנדברג (מרצ) התייחסה בריאיון לאולפן ynet לאפשרות של הקמת ממשלה חדשה והבהירה: “לא נשב בממשלת סיפוח ופסקת התגברות, ולא נהיה חמורו של משיח בשביל שבנט ייכנס לממשלה של נתניהו”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *