"בניסן נגאלו": ינון מגל ערך יזכור לבנט

ינון מגל פתח את התוכנית ברדיו ללא הפסקה בשמחה לאור ההודעה הדרמטית של יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן מימינה בדבר פרישתה מהממשלה. בן כספית לא התרגש, והודה: "הנחת העבודה שלי היא שאנו בדרך לבחירות". האזינו

ינון מגל פתח את התוכנית ברדיו ללא הפסקה בשמחה לאור ההודעה הדרמטית של יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן מימינה בדבר פרישתה מהממשלה. בן כספית לא התרגש, והודה: "הנחת העבודה שלי היא שאנו בדרך לבחירות".

מגל קרא 'יזכור' בנוסח אישי: "יזכור עם ישראל את ממשלתו הקצרה ביותר. בניסן נגאלו ובניסן עתידים להיגאל. עידית סילמן לא יכולה עם חמץ בפסח, זה הכול. זה בנפשנו הדבר הזה. אשריה שהיא זכתה על דברי תורה לקום. לא משנה מה היה עשתה ושטויות, ברגע הזה צריך להגיד לה כל הכבוד".

כספית בתגובה: "אין לי ספק כי המדינה צריכה בחירות וחייבת לחזור לעוצמתה כפי שהומחשה לנו ב־12 השנים האחרונות". כמו כן, הרגיע את מגל: "פוליטית נחלתם ניצחון גדול אם לא מהדהד, המצב מדאיג. אך אני לא באבל. לא לבשתי שק ולא לבשתי אפר. אני מסתכל על הדברים הטובים – יהיה מעניין בתוכנית".

ינון אמר בתגובה: זה מהול בצער, כל האירוע הזה. מאוד נהניתי להיות באופוזיציה, אחת התקופות היפות שלי. לא פשוט לי לאבד את הפוזיציה, כל היום ללגלג על ההבלים והשטויות בקואליציה. חשוב לי לתת לך חיבוק ביום זה". אך בן מיהר להבהיר: "אני לא צריך חיבוק. האופי שלי בנוי לאופוזיציה".

באשר לטענה כי סוגיית החמץ היא שהובילה לפרישתה של סילמן, אמר בן: "אני לא חושב שזה מה שהוציא אותה מהממשלה, זה היה קש. אני בטוח שהסיפור של חמץ של קשקוש בלבוש, שום דבר לא השתנה. אם זה התירוץ של סילמן – ראיתי תירוצים יותר יפים. יש פה דיל, יש פה גם כנראה עניין משפחתי קשה בבית ואני לא מדבר על שמוליק בעלה. היא יודעת בתוכה שהממשלה טובה. עוד בחירות למדינה יהיו אסון".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *